Viber
Працюємо
Пн–Пт: 8:30–20:00
Сб-Нд 9:30–18:30
Оплата
Готівкова, безготівкова,
при отриманні, кредит, розстрочка
Visa MasterCard

Огляд компонентної автомобільної акустики Morel Maximo Ultra 603 MkII

Оновлена ​​трьохсмугова акустика Maximo Ultra 603 MkII увібрала в себе все краще, що притаманне автомобільним акустичним системам Morel. Цей комплект може похвалитися не тільки традиційною якістю, але і відмінним звучанням. Саме цю компонентну акустику, її особливості та можливості ми докладніше розглянемо в цьому огляді.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Morel Maximo Ultra 603 MkII

Компонентна акустика Maximo Ultra 603 MkII — вибір любителів якісного звуку

В цілому модель Maximo Ultra 603 є логічним продовженням випущеної раніше двосмугової компонентної акустики Maximo Ultra 602. За рахунок додавання 3-й смуги, роль якої дісталася середньочастотним динамікам Morel CCWR254, виробник зміг підвищити якість звучання і розширити можливості акустичної системи.

Оновлений варіант відмінно підійде для машин, де спостерігається висока посадка водія і пасажирів. ​​Трьохсмугова акустика буде в них працювати набагато краще, тому що потенціалу двосмугових варіантів часто недостатньо. Саме в такій ситуації прекрасно виручає додатковий компактний среднечастотник.

Конструкція всіх компонентів в цьому наборі має деякі зміни, саме тому в назві і йде приписка MkII. Акустика складається з мідбаса, среднечастотника і твітера. Також варто відзначити, що випускається два варіанти: з пасивним кросовером і без. Ми будемо розглядати далі модель, яка підключається поканально.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Morel Maximo Ultra 603 MkII

Особливості конструкції мідбаса

За конструкцією він являє собою класичний 6-дюймовий динамік з широким фланцем, де розташовуються отвори для установки. Причому тут передбачені практично всі можливі варіанти. Що стосується розмірів, то вони в принципі стандартні. Монтажний діаметр — 145 мм, посадкова глибина — 63 мм (це з урахуванням необхідного простору для забезпечення належної вентиляції).

Дифузор цього НЧ динаміка виконаний з пресованої целюлози з додатковим захисним покриттям зі слюди, яке наноситься на лицьову сторону. Підвіс має ширину 10 мм. Також тут є 55-міліметровий текстильний пилозахисний ковпачок, який захищає динамік від резонансу, роблячи звук чистішим і реалістичним. Котушка має стандартний для динаміків цього типорозміру діаметр — 25 мм.

Кошик досить жорсткий, має глуху конструкцію. Тут передбачено лише 8 вентиляційних вікон невеликого діаметру з відбортуванням по внутрішньому контуру. Для поліпшення якості звучання на поверхню кошика нанесена спеціальна антирезонансна фарба.

В основі магнітної системи феритовий магніт, надійно захищений спеціальним гумовим кожухом. У керні передбачено вентиляційний отвір, закритий захисною сіткою. Центруюча шайба виготовлена з текстильного полотна з прогресивним гофром.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Morel Maximo Ultra 603 MkII

Особливості конструкції среднечастотного динаміка

Цей динамік має досить невеликі розміри, його діаметр становить всього 65 мм. Монтажна глибина — 34 мм, а монтажний діаметр — 55 мм.

Дифузор діаметром 2 дюйми з ковпачком з целюлози зі спеціальним захисним полімерним покриттям з зовнішнього боку. Підвіс має хороший запас ходу, виготовлений з каучуку.

Звукова котушка має діаметр 20 мм і міцний алюмінієвий каркас з отворами для вентиляції, які необхідні для того, щоб не перешкоджати циркуляції повітря. Така конструкція дозволяє забезпечити ефективне відведення тепла.

В основі магнітної системи лежить неодимовий магніт, що закріплений всередині жорсткого діффузоротримача. У його центрі також передбачено спеціальний вентиляційний отвір. Центруюча шайба виконана з текстильного матеріалу, що має рідке плетіння, додатково передбачене просочення.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Morel Maximo Ultra 603 MkII

Особливості конструкції твіттера

Високочастотний динамік також має цілком стандартні розміри: діаметр 45 мм, монтажна глибина — 14 мм, монтажний діаметр — 36 мм.

Твіттер оснащений м'яким текстильним куполом діаметром 25 мм, він має короткий рупор. Також має спеціальний фазовирівнюючий елемент, який має вигляд трипроменевої «зірки». Купол закритий захисною знімною сіткою, що утримується за допомогою поля розсіювання неодимової магнітної системи.

Варто відзначити, що в комплекті є спеціальний монтажний стакан і стандартна чашка у вигляді «вуха». З їх допомогою можна легко встановити динамік в салоні транспортного засобу.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Morel Maximo Ultra 603 MkII

Звук і основні робочі показники акустики

За даними виробника, номінальна потужність цього комплекту компонентної акустики становить 100 Вт, а пікова — 180 Вт. Робочий опір становить 4 Ом. Динаміки здатні відтворювати аудіо в досить широкому частотному діапазоні від 50 до 20 000 Гц.

Зверніть увагу: високочастотний динамік не має феррожідкостного демпфірування, він має порівняно невеликий показник індуктивності котушки. А ось низькочастотний динамік, навпаки, відрізняється досить великим показником індуктивності котушки.

Вуфер має в середньому чутливість за діапазоном 87 дБ, через підвищену амплітудно-частотної характеристики ці динаміки позбавлені властивого акустиці Morel раннього спаду. В цілому звучання у них дуже хороше у всьому діапазоні, немає хрипів і провалів.

Середньочастотний динамік має в середньому чутливість за діапазоном 84 дБ, амплітудно-частотна характеристика по осі досить рівна від 300 Гц до 3 кГц. Це також забезпечує гарне звучання в середньому регістрі, без шумів і спотворень.

При орієнтації твітера «на слухача» частоту розділу ВЧ і СЧ можна вибирати будь-яку в діапазоні 3-10 кГц, среднечастотник Morel CCWR254 це дозволяє.

Варто відзначити, що ця компонентна акустика демонструє зовсім незначні спотворення, що сприятливо позначається на чистоті і якості звукопередачі.

Під час прослуховування треба відзначити, що ця автомобільна акустика демонструє максимально природне і дуже живе звучання. Також окремо треба сказати про прекрасну мікродінаміку, завдяки якій забезпечується хороша глибина сцени.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Morel Maximo Ultra 603 MkII

Підбиваємо підсумки

Конструкція і параметри цієї компонентної акустики, як і у більшості динаміків Morel продумані дуже ретельно. В результаті виробникові вдалося отримати прекрасний зразок, який зможе задовольнити навіть дуже вимогливого меломана.

Завдяки використанню у середньочастотнику легкого дифузора вдалося досягти дуже точного промальовування дрібних нюансів звучання. Цей динамік прекрасно справляється з відтворенням вокалу, смичкових і духових інструментів, гітари та інших звуків. Причому все звучить дуже природно і натурально. Крім того, акустика демонструє щільний нижній бас, а також впевнений середній і верхній бас. Звучання виходить насиченим і різноманітним.

Можна сміливо стверджувати, що Maximo Ultra 603 MkII — це відмінна «всеїдна» автомобільна акустика, яка добре відгукується на будь-яку музику, практично в будь-якому жанрі. Це відмінний комплект для автомобіля, якщо ви шукаєте систему високого класу за розумною ціною. Щоб розкрити всі її можливості, треба тільки правильно все встановити та підключити. Звичайно для неї краще підібрати хороший підсилювач і провести повний комплекс настройки. Тоді динаміки заграють по-справжньому.

В нашому інтернет-магазині 130.com.ua ви можете купити акустику Maximo Ultra 603 MkII у Львові, Івано-Франківську або Тернополі за вигідною ціною. Доставка здійснюється по всій Україні.

Матеріали по темі

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >
Для здійснення покупок дозвольте, будь ласка, приймати cookie в своєму браузері.