Viber
Ланцюги протиковзання
Закрити
Замовляйте
Цілодобово
Оплата
Готівкова, при отриманні, безготівкова
Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay

Гарантійні зобов'язання, повернення та обмін товару

Інтернет-магазин 130.com.ua займається продажем якісної продукції. На весь асортимент товарів надається гарантія, від двох тижнів до кількох років, залежно від виробника. Термін гарантії вказаний на сторінці товару.

Повернення та обмін

Покупці мають право повернути або обміняти товар, придбаний на 130.com.ua протягом перших 14 днів з моменту покупки, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення/Обмін товару проводиться, якщо товар не був в експлуатації і збережено його товарний вигляд, комплектація (в тому числі захисні плівки на деталях пристрою), упаковка, а також документ про оплату і товарний чек.

Відправка товару на повернення / обмін / гарантійне обслуговування здійснюється вантажоперевізником «Нова Пошта».

Для реалізації права на повернення товару належноі якості Покупець має надіслати повідомлення на електронну пошту info@130.com.ua про намір повернути товар із зазначенням:

  • дати придбання товару;
  • номера замовлення;
  • найменування товару;
  • причини повернення товару;
  • чи планується обмін товару на інший або повернення грошових коштів.

Повернення товару здійснюється коштом Покупця за реквізитами, надісланими у відповідь на повідомлення про бажання повернути Товар.

Обмін товару на інший або повернення коштів здійснюються після перевірки Товару, що повертається. Термін перевірки становить 10 робочих днів, термін повернення коштів — 5 робочих днів.

Гарантія

Перед відправкою товару на сервіс необхідно заповнити спеціальну форму.

Для передачі товару на гарантійне обслуговування необхідно надати:

  • товар в повній комплектації (у т. ч. оригінальна упаковка, дроти, блок(и) живлення та супровідну документацію);
  • заповнений бланк-заяву з описом несправності;
  • гарантійний талон продавця / оригінальний гарантійний талон на товар;
  • товарний чек.

У разі, якщо товар належить до однієї з наступних категорій: Автосигналізації, Магнітоли, Бортові комп'ютери, Підсилювачі, Парковочні радари, Датчики світла і дощу, необхідно також докласти висновок з мокрою печаткою працівника СТО, що виконав установку.

Увага!

  • Повідомляйте номер декларації лише у телефонному режимі або на електронну пошту.
  • За індивідуальні налаштування та інформацію, записану на внутрішню пам'ять приладів, які передаються на сервіс, 130.com.ua відповідальності не несе.
  • У разі самовільної (неузгодженої з працівниками 130.com.ua) здачі разом із товаром на обслуговування зовнішніх носіїв пам'яті 130.com.ua відповідальності за них не несе.
  • Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і т. п.. Виконуючи відправку вантажоперевізником, використовуйте додаткову упаковку для збереження товарного вигляду заводської упаковки.

Товари в коробках з нанесеними адресами або заклеєні скотчем без додаткової упаковки не приймаються!

Після отримання, товар протягом кількох робочих днів буде переданий на сервісне обслуговування. Термін знаходження устаткування в ремонті визначається Виконавцем та погоджується з Замовником. Допускається продовження строку ремонту (ремонт в національному сервісному центрі, відсутність комплектуючих). Підставою для гарантійного ремонту служить повний комплект коректно заповнених документів. Виконавець має право відмовити в проведенні гарантійного ремонту при виявленні слідів не авторизованого втручання або недбалої експлуатації (волога, бруд, комахи, тріщини, сколи від ударів).

Пересилання товару на гарантійний ремонт/повернення/обмін здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо з моменту покупки товару не пройшло 14 днів та був встановлен заводський брак — 130.com.ua компенсує витрати за пересилку.

Посилки, які були відправлені на гарантійний ремонт/повернення/обмін за рахунок 130.com.ua через 14 днів з моменту покупки — отримані не будуть. Товар буде отриманий тільки після оплати доставки відправником.

Повернення коштів у разі повернення товару проводиться на банківську карту клієнта після діагностики товару на сервісному центрі. Товари, які були відправлені на повернення за рахунок 130.com.ua або післяплатою не будуть забрані з відділення перевізника і повернуться до відправника.

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >
Для здійснення покупок дозвольте, будь ласка, приймати cookie в своєму браузері.