Плюси і мінуси західних радар-детекторів
Давайте сьогодні обговоримо головні недоліки радар-детекторів Whistler, а саме моделей PRO 68, PRO 78 і їх аналогів, але з приставкою «SE» в назві. Реклама переконує в тому, що серія PRO — це флагман радар-детекторів, майже військовий стандарт США. Покупець вірить в те що йому кажуть, а тим більше, така відома марка. Як не прикро, але все не так гладко на практиці. Навіть дрібні недоліки можуть сильно дратувати користувача радар-детектора навіть дорогої моделі.
Кріплення
Усередині радар-детектора Whistler PRo є пластмасова защіпка, яка має контакт з металевим кронштейном. |
|
Тонка пластмаса не гарантує жорсткої фіксації. Виходить, що радар-детектор бовтається і з часом пластмасовий фіксатор відвалиться. |
|
Через декілька місяців експлуатації тонкий пластик зазвичай лопається в цьому місці. |
|
Відтепер корпус радар-детектора не фіксується і потрібен ремонт. Ця проблема присутня не тільки в PRO-серії, а й у антирадарах Whistler, на яких є бічна кнопка для зняття кріплення. |
Регулятор
Боковой регулятор гучності радар-детекторів Whistler PRO (який виконує ще й інші функції) розрахований на дуже чутливе і акуратне використання. Радимо не користуватися ним в русі, бо потрапивши у вибоїну на дорозі, при сильному натисканні може зламатися пластмасова боковушка регулятора.
|
|
В результаті радар-детектор не вийде ні включити, ні вимкнути, ні відрегулювати гучність. Гарантійні зобов'язання у цьому разі не розглядаються.
|
Динамік
Кожен знає, що потужність повинна бути менша від тієї, на яку розрахований сам динамік. В нашому випадку його потужність становить 0,5 Вт, а потужність мікросхеми-підсилювача значно вище. Радимо не робити гучність на максимальне значення, інакше з'явиться спотворення спочатку експлуатації і вихід з ладу — пізніше. Не радимо купувати радар-детектор, де замість динаміка встановлений «Бузер»:
|
|
Його експлуатація на великій гучності призведе до відшарування мембрани. |
У разі короткого замикання всередині «бузера», його корпус починає плавитися і виводить з ладу керуючий ним транзистор. В результаті згоряє запобіжник або плавиться корпус радар-детектора. Але тут вже можна сміливо розраховувати на гарантійне обслуговування.
Дивлячись на такі «дрібниці», питання про «американську якість» повністю вичерпаний. Тим більше, якщо врахувати, що радар-детектори Whistler виробляються на тому ж заводі на Філіппінах, що й бюджетні Sho-me. Прикро те, що нашого покупця вже не раз хочуть змусити платити не за якісний фактор, а за «розкручене» ім'я на нашому ринку. Безумовно, ці радар-детектори показують себе тільки з кращого боку в тих країнах, на які вони розраховані. Але для дорожньої ситуації Україні вони більш ніж не підходять ні за параметрами, ні за якістю виконання. Покупець просто вибере те, що йому потрібно, виходячи зі своїх потреб. На 130.com.ua можна купити радар детектор в Івано-Франківську, Тернополі, Львові з доставкою по Україні.