Viber
Відеореєстратори
Закрити
Замовляйте
Цілодобово
Оплата
Готівкова, при отриманні, безготівкова
Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay

Перевірка працездатності акумулятора і способи його підзарядки

Важливим елементом кожного автомобіля вважається акумулятор. Від його працездатності і якості функціонування залежить можливість запуску і переміщення транспортного засобу. Тому, необхідно регулярно перевіряти його стан і заряджати його, щоб уникнути непередбаченої поломки на дорозі.

Способи перевірки працездатності акумуляторної батареї

Акумулятор автомобільний можна перевіряти за допомогою одного із зазначених нижче методів:

1. з використанням мультиметра;

2. при робочому двигуні;

3. за допомогою навантажувальної вилки;

4. при неробочому двигуні.

Нижче розглянемо всі нюанси цих видів перевірки для більш детального вивчення особливостей їх проведення.

Мультиметр і особливості його використання

Цей прилад для вимірювання напруги часто використовується для перевірки працездатності акумуляторів. Кращим варіантом буде цифрова модель, її використовувати легше і зручніше. Процедура проводиться поетапно:

  • підключаються дроти мультиметра;
  • проставляється необхідний режим – замір напруги з відміткою 20В;
  • щупи проводів встановлюються на клеми акумулятора: червоний на плюсову, чорний – на мінусову;
  • переглядаються показники.
Перевірка працездатності акумулятора і способи його підзарядки

Дуже важливо під час перевірки заряду цим тестером вимикати ключ запалення транспортного засобу. Результати визначаються таким чином: якщо показники менше 12,7В, тоді заряд АКБ неповний. Якщо стрілка біля позначки 11,7В, то потрібно терміново зарядити акумулятор, оскільки він не зможе запустити мотор.

Перевірка з робочим двигуном

Проводимо заміри напруги на заведеному двигуні, вони повинні бути 13,5-14В. Якщо показники будуть вищими, тоді це свідчить про низький заряд АКБ, при цьому генератор функціонує в посиленому режимі.

Проте ці показники не завжди можуть бути вірні, оскільки в зимовий час часто через підвищену напругу АКБ може розрядитись за ніч. В іншому випадку електроніка може визначати температуру повітря, завдяки цьому заряд акумуляторної батареї може бути більшим, ніж є насправді.

Підвищення напруги може бути нормальним явищем. Якщо з електричним обладнанням все в порядку, тоді через 5 або 10 хвилин акумулятор покаже звичні показники норми. В іншому випадку, коли цього не відбувається, то здійсниться перезаряд батареї, внаслідок чого можливе закипання електроліту.

Перевірка працездатності акумулятора і способи його підзарядки

Якщо під час роботи двигуна напруга стоїть на нижніх відмітках – близько 13-13,4В, тоді можна говорити про неповноцінний заряд АКБ. Не потрібно відразу ж їхати на СТО, спочатку треба спробувати виміряти показники при відімкненні всіх електроприладів.

У разі напруги нижче 12,8-13В при всіх включених електричних пристроях в авто, тоді потрібно задуматися про придбання та заміну акумуляторної батареї. Відмінний вибір різних моделей для авто представлений у нас на сайті. З доставкою по Україні акумулятори автомобільні можна купити в Львові, Івано-Франківську, Тернополі на 130.com.ua.

Перевірка з неробочим двигуном

Перевірка напруги в цьому випадку здійснюється з використанням мультиметра. Якщо напруга менша 11,8-12В, тоді є ймовірність того, що авто не заведеться. При цьому, нормальні показники АКБ при неробочому двигуні складають 12,5-13В. Існують наступні нюанси визначення рівня напруги:

1. напруга 12,9В означає заряд акумулятора на 90%;

2. з напругою 12,5 В АКБ заряджений тільки на 50%;

3. напруга з позначкою 12,1В означає заряд тільки на 10%.

Ці показники приблизні, однак вони насправді дієві, цією методикою користуються багато водіїв.

Використання навантажувальної вилки при перевірці працездатності АКБ

Найбільш точним методом такої перевірки є використання навантажувальної вилки. Особливості проведення даної процедури:

  • під'єднати пристрій з дотриманням полярності;
  • час підключення повинен бути не більше 5 секунд;
  • початковими показниками повинні бути 12-13В, в кінці виміру – понад 10В.

Якщо на виході були такі показники вимірів, тоді акумуляторна батарея повністю працездатна.

Перевірка працездатності акумулятора і способи його підзарядки

Способи підзарядки акумуляторної батареї

Якщо після численних вимірів виявилося, що акумулятор все ж розряджений, тоді його можна зарядити одним з нижчезазначених методів:

1. під час роботи двигуна і відмінного стану генератора заряд АКБ здійснюється автоматично. При більшому утриманні оборотів і меншому використанні електроприладів ймовірність повної підзарядки гарантована за досить швидкий час;

2. з використанням пуско-зарядного пристрою, при неробочому двигуні. Затискачі ПЗУ підключаються до клем акумулятора і проводиться підзарядка. Важливо ретельно ознайомитися з інструкцією до зарядного пристрою перш ніж почати його використовувати.

Перевірка працездатності акумулятора і способи його підзарядки

АКБ вважається повністю зарядженим після «закипання» електроліту. Середній час підзарядки становить 8-10 годин, він може змінюватися в залежності від типу пристрою і ступеня його заряду.

Особливості подальшого використання АКБ після підзарядки

Коли електроліт «закипів» необхідно почекати близько 10-15 хвилин, після чого відімкнути ПЗУ. Деякі сучасні пуско-зарядні пристрої мають функцію автоматичного вимкнення. Вибрати необхідний варіант можна, зайшовши до нас на сайт. Тут представлені різні моделі ПЗУ для всіх можливих видів транспортних засобів. Шукаєте пуско-зарядні пристрої? Купити у Львові, Тернополі, Івано-Франківську можна на 130.com.ua. Доставка по Україні.

При повному розряді батареї бажано підібрати, якщо у ПЗУ є подібна опція, величину зарядного струму. Краще підібрати мінімальні показники, 4-6А. В цьому випадку АКБ буде заряджатися близько 12 години, проте рівень заряду відновитися набагато краще, ніж при виборі швидкого способу підзарядки.

При дозаряді пуско-зарядний пристрій може перейти в буферний режим. В даному випадку саморазряд можна компенсувати зарядним струмом. Тривалість використання даного режиму не обмежується, його використання нерідко дуже необхідне для АКБ, особливо для ненових моделей. В результаті може відновитися ємність і внутрішній опір пристрою. Таким чином, після повної підзарядки можна також залишити акумулятор в даному режимі і не турбуватися про можливе википання електроліту.

Перевірка працездатності акумулятора і способи його підзарядки

Також важливо після від’єднання від ПЗУ промити і просушити пристрій. Це необхідно, оскільки на його корпус може потрапити кислота, яка призведе до розряду через пропущення напруги крізь поверхню після пошкодження її кислотою. В даному випадку не завадить вимір напруги кришки АКБ, якщо вона відмінне від нуля, тоді відбувається пропускання напруги і треба промити акумулятор содовим розчином.

ТОП-3 автомобільні зарядні пристрої

Найкращі зарядні пристрої для акумуляторів

Шукаєте якісний і найкращий зарядний пристрій для акумулятора? Даний рейтинг зарядних пристроїв для акумулятора складається на підставі таких параметрів як: високий попит з позитивними відгуками від наших клієнтів, якісне виготовлення — відсутність заводського браку і сервісних звернень, а також офіційна гарантійна та пост гарантійна підтримка в Україні.

Інтелектуальний зарядний пристрій для автомобільного акумулятора Hyundai HY 410

Інтелектуальний зарядний пристрій для автомобільного акумулятора Hyundai HY 410
Особливості:
  • ★ 9 ступенів заряду
  • ★ максимальний струм – 4А
  • ★ Максимальна ємність АКБ, що заряджається: 110 Ач

Пуско-зарядний пристрій Pulso BC-40155

Пуско-зарядний пристрій Pulso BC-40155
Особливості:
  • ★ Номінальна напруга: 12 В / 24 В
  • ★ для акумуляторів ємністю 20 – 300 А / г
  • ★ Номінальний пусковий струм: 100 А

Автономний пусковий пристрій Einhell CE-JS 18

Автономний пусковий пристрій Einhell CE-JS 18
Особливості:
  • ★ Пусковий струм 600 А
  • ★ Ємність 18 Аг
  • ★ with LED light

Матеріали по темі

Акумулятори автомобільні: Лідери продажів

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >
Для здійснення покупок дозвольте, будь ласка, приймати cookie в своєму браузері.