Шумоff: шумоізоляція авто середнього і преміум класу
Для среднього класу | Для малолітр. авто | Для позашляховиків
Прагнучи максимально здешевити автомобілі, виробники економлять на шумоізоляції. Це стосується автомобілів як середнього, так і більш високого цінового сегмента. Ось приблизна розкладка по витраті матеріалів і послідовності їхнього укладання для авто гольф класу.
Шумоізоляція даху
Специфіка установки шумоізоляції на даху в тому, що матеріал може «відійти» під тяжкістю власної ваги. Торгова марка Шумоff пропонує два основних варіанти установки — «стандартний» і «максимальний».
Стандартний варіант передбачає першим шаром наклеювання і прикочування на чистий знежирений метал між ребрами жорсткості самоклеючого вібропоглинача Шумофф М2 для зниження структурного шуму. Цей багатошаровий матеріал на каучуковій основі забезпечує захист кузова від корозії і збільшує жорсткість конструкції. Другим шаром клеїться шумо-теплоізолятор Шумоff П4 на основі спіненого поліетилену з водостійким шаром, що володіє властивостями теплоізоляції. В результаті, значно знижується чутність шуму дощу, зникає гул від даху у салоні авто, запобігає утворенню конденсату при перепадах температур. Враховуючи досить велику площу даху, її додаткова теплоізоляція буде ефективною.
У разі вибору «максимального» варіанту, замість Шумофф П4 необхідно застосовувати шумоізолятор Шумоff Герметон А15. Цей матеріал має пірамідальну лицьову поверхню, що значно збільшує площу і дозволяє набагато краще поглинати і розсіювати шум у великому діапазоні частот. При товщині 15 мм, матеріал значно краще справляється з шумами, при необхідності може стискатися до товщини в 2-3 мм і швидко розпрямлятися, займаючи максимум ефективного обсягу. Володіючи всіма плюсами стандартного варіанту, така шумоізоляція не допускає відбиття звуку від даху і підсилює ефект. Купити шумоізоляцію можна з доставкою у Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ та по всій Україні можна на 130.com.ua.
Приблизна витрата матеріалів:
Стандартний варіант | Максимальний вариант | |
Вібропоглинач Шумоff М2 |
10-12 | 15 |
Шумо-теплоізолятор Шумоff П4 |
4 | - |
Шумопоглинач Шумоff Герметон А15 |
- | 1-2 |
Шумоізоляція дверей
Двері автомобіля є «мобільною» частиною кузова автомобіля, а значить і зоною підвищеного шуму. Шумоізоляція дверей важлива для меломанів, а для цінителів якісного звуку просто необхідна. Вона дозволить видалити зайві шуми від деталей автомобіля, що входять в резонанс зі звучанням акустики. Звук набуває соковиті тони у всьому діапазоні частот, значно виразніше проявляються «низи», а двері закриваються з більш солідним звуком, характерним для автомобілів більш високого класу. При шумоізоляції дверей необхідно пам'ятати про те, що надмірне обваження може ускладнити збірку і негативно вплинути на дверні петлі і замки, тому рекомендується застосовувати відносно легкі матеріали. Варіантів виконання шумоізоляції дверей дуже багато. Наведемо три найпоширеніших.
Мінімальний варіант. Першим шаром на всі металеві поверхні дверей наноситься вібропоглинач Шумоff М2 — 5 листів на двері (3 листи всередину на накладку двері і 2 листи на перегородку двері), не закриваючи технологічні отвори (вікна). В якості шумо-теплоізолятора на зняту обшивку дверей наклеюємо 4-х міліметровий ізолятор Шумоff П4 (1 аркуш).
Стандартний варіант. Першим шаром на всі металеві поверхні дверей наноситься вібропоглинач Шумоff М2— 6-7 листів на двері (3-4 листи всередину на накладку двері і 2-3 листи на перегородку двері), не закриваючи технологічні отвори (вікна). Через технологічні отвори на дверну накладку додатково наклеюється другим шаром шумо-теплоізолятор збільшеної товщини 8 мм — Шумоff П8 (1 лист) і аналогічно мінімальному варіанту на дверну пластикову обшивку — Шумоff П4 (1 лист). У результаті ми отримуємо два тепло-шумоізоляційних бар'єра.
Максимальний варіант. Першим шаром на всі металеві поверхні з заклеюванням технологічних отворів (вікон) встановлюється вібропоглинач Шумоff М3 — 7-9 листів на двері (4-5 листів всередину на накладку двері і 3-4 листи на перегородку двері). Другим шаром через технологічні отвори всередину дверей на дверну накладку клеїться шумопоглинач Ultimate Soft 10 (1 лист) — звуко-теплоізолюючий та ущільнюючий матеріал на основі спіненого каучуку, має демпфуючі і звукопоглинаючі властивості. І на дверну пластикову обшивку дверей наклеюємо Шумоff Герметон А15 (на двоє дверей достатньо 1 листа). При заклеюванні технологічних отворів створюється замкнутий об'єм, куди буде відігравати динамік. Завдяки шумопоглинаючим матеріалам буде чути тільки «правильний звук» з фронтальної сторони динаміка.
Приблизна витрата матеріалів:
Мінімальна витрата на 2 двері | Стандартна витрата на 2 двері | Максимальна витрата на 2 двері | |
Вібропоглинач Шумоff М2 |
10 | 12-14 | - |
Вібропоглинач Шумоff М3 |
- | - | 14-18 |
Шумо-теплоізолятор Шумоff П4 |
2 | 2 | - |
Шумо-теплоізолятор Шумоff П8 |
- | 2 | - |
Шумопоглинач Ultimate Soft 10 |
- | - | 2 |
Шумопоглинач Шумоff Герметон А15 |
- | - | 1 |
Обробці демпфуючим матеріалом піддається також задня полиця седана. Практика показала, що навіть така дрібниця здатна поліпшити звучання задніх штатних динаміків (необхідно закрити як можна більше отворів в полиці, виключаючи «сполучення» салону з багажником), «посилити» задню полицю віброізоляційними матеріалами, трохи прибрати шум задній частині кузова.
Шумоізоляція капоту
Шумоізоляція капоту не тільки знизить рівень шуму в автомобілі, але і допоможе економити ваші гроші. У зимовий час застосування теплоізоляційних матеріалів дозволяє зберігати тепло підкапотного простору до 7 годин. Це дозволить заощадити час і витрати на паливо для прогріву двигуна.
Стандартний варіант установки: першим шаром клеїться вібропоглинач Шумоff М2 і другим — шумо-теплоізолятор Шумоff П8.
Максимальний варіант: перший шар - вібропоглинач Шумоff М2, другий шар - шумопоглинач Ultimate Soft 10.
Усі матеріали водостійкі і укладаються в осередку між підсилювачами.
Приблизна витрата матеріалів:
Стандартний варіант | Максимальний варіант | |
Вібропоглинач Шумоff М2 |
5 | 5 |
Шумо-теплоізолятор Шумоff П8 |
2 | - |
Шумопоглинач Ultimate Soft 10 |
- | 2 |
Шумоізоляція підлоги
Основне завдання при шумоізоляції підлоги в автомобілі - прибрати шуми від арок коліс і вихлопної системи (тунель). Для досягнення цієї мети є три варіанти.
Мінимальний варіант: перший шар - вібропоглинач Шумоff М4, другий — шумо-теплоізолятор Шумоff П8.
Стандартний варіант. Першим шаром на прямі ділянки підлоги клеїться вібродемпфер Шумоff Мікс Ф — 6-шаровий матеріал з мастичними та бітумними шарами, тканинним армуванням і фольгою 100 мк, що володіє найвищим коефіцієнтом зниження шуму. На вигини накладається Шумоff М4. Другий шар: звуко-теплоїзоліруючий та ущільнючий матеріал на основі спіненого каучуку Ultimate Soft 6 наноситься в області передніх арок, на решту поверхні — шумо-теплоізолятор Шумоff П8.
У максимальному варіанті вся поверхня обклеюється максимально ефективними матеріалами. Перший шар — Шумоff Мікс Ф, второй — Ultimate Soft 6.
Приблизна витрата матеріалів:
Мінимальний | Стандартний | Максимальний | |
Вібропоглинач Шумоff М4 |
23-25 | 14-15 | - |
Шумо-теплоізолятор Шумоff Мікс Ф |
- | 9-10 | 25-30 |
Шумо-теплоізолятор Шумоff П8 |
5-6 | 4-5 | - |
Шумопоглинач Ultimate Soft 6 |
- | 2 | 5-6 |
Шумоізоляція багажного відсіку
Підвищений гул і шум у задній частині автомобіля з'являється при попаданні води або гравію на задні арки коліс, які починають вібрувати і резонувати з багажником. Тому особливо актуальна шумоізоляція багажного відсіку для універсалів і хечбеків.
Стандартний варіант. Першим шаром клеїться вібропоглинач Шумоff М4 на підлогу багажного відсіку і арки коліс. Потім другим шаром наклеюється шумо-теплоізолятор Шумоff П8 на підлогу багажника і на арки коліс — шумопоглинач Шумоff Герметон А30, який при необхідності утискається до 2-3 мм або розправляється до 3 см.
Максимальний варіант. Перший шар — вібропоглинач Шумоff М4 на підлогу багажного відсіку і арки для коліс, другий шар — шумопоглинач Ultimate Soft 6 на підлогу багажника і шумопоглинач Шумоff Герметон А30 на арки коліс.
Приблизна витрата матеріалів:
Стандартний варіант | Максимальний варіант | |
Вібропоглинач Шумоff М4 |
20-24 | 24-25 |
Шумо-теплоізолятор Шумоff П8 |
4-5 | - |
Шумопоглинач Шумоff Герметон А30 |
1 | 1 |
Шумопоглинач Ultimate Soft 6 |
- | 3-4 |
Перегородка моторного відсіку (перегородка двигуна)
Незважаючи на те, що двигун є джерелом великого шуму, виробники часто економлять на шумоізоляції перегородки двигуна для зниження вартості автомобіля. Вирішити цю проблему можна, застосувавши один з варіантів шумоізоляції.
Стандартний варіант. На металеву поверхню перегородки двигуна наклеюється та накочується вібропоглинаючий матеріал Шумоff М4 , другим шаром — шумо-теплоізолятор Шумоff П8.
При максимальному варіанті поверх віброізолятора Шумоff М4 клеїться шумопоглинач Шумоff Герметон А30, що має пірамідальну лицьову поверхню, що значно збільшує ефективну площу і дозволяє, як і Герметон А15, розсіювати шум у великому діапазоні частот.
Приблизна витрата матеріалів:
Стандартний варіант | Максимальний варіант | |
Вібропоглинач Шумоff М4 |
12-15 | 12-15 |
Шумо-теплоізолятор Шумоff П8 |
3-4 | - |
Шумопоглинач Шумоff Герметон А30 |
- | 1 |
Загальні рекомендації від виробника
Всі наведені розрахунки є лише приблизними, і можуть розходитися з розрахунками для вашого автомобіля. Більш точно порахувати кількість матеріалів можна, взявши рулетку і зробивши обмірювання свого автомобіля самостійно.
Вібропоглинаючі матеріали необхідно наклеювати на сухий, знежирений метал і обов'язково прикатати валиком (при його відсутності можна попрацювати тильною частиною викрутки). Нагрівання матеріалу при температурі навколишнього середовища плюс 14-15 градусів за Цельсієм і більше не обов'язкове. Другий шар клеїться на знежирений перший (необхідно пройтися обезжирювачем прямо по фользі).
Щоб уникнути небажаних «бульбашок» і натягу, матеріал бажано укладати на поверхню поступово, починаючи з однієї сторони (як шпалери).