Magnum MT-400: огляд автомобільного GPS трекера
Якщо мова заходить про корпорації або великих підприємствах, то краще звернути увагу на поліпшену модель — GPS трекер Magnum MT-400. Елементна база MT-400 схожа з MT-300, за винятком деяких моментів, які можуть виявитися досить важливими для більш ефективного використання моніторингу транспортного засобу.
Основні поліпшення торкнулися системи живлення, щоб домогтися максимального захисту від імпульсних перешкод і перенапруг в бортовій мережі автомобіля. По ланцюгах живлення, в Magnum MT400, використовуються спеціальні TVS-діоди імпульсною потужністю 5кВ. Ці діоди забезпечують гарантоване блокування будь-яких сплесків напруги живлення амплітудами вище 42В і здатні витримувати імпульсні струми до 300А. Завдяки цьому, трекери захищені від подачі на шини живлення змінного напруги аж до ~ 220/380В. У разі якщо на момент подачі високої напруги, трекер буде знаходитися поза зоною покриття GSM мережі, інформація про місце і час проведення подібної дії зафіксується в пам'яті пристрою. Шукаєте GPS трекер? Купити у Львові, Тернополі, Івано-Франківську можна на 130.com.ua. Доставка по Україні.
Якщо придивитися, то можна помітити маленькі високочутливі оптичні датчики розкриття корпуса, які працюють в інфрачервоному і видимому світлових діапазонах. Потрібно зауважити, що розтин корпусу з будь-якої сторони чітко фіксується системою і передається на сервер.
Важко не помітити підключений до системи акумулятор, загальною ємністю в 1500 мАг. Додатково до цього, прогресивна елементна база, попередня обробка і стиснення даних дозволяють трекерам MT-400 працювати в активному режимі від вбудованого акумулятора більше 72-х годин.
У GPS трекері Magnum MT-400 присутні універсальні виходи для управління блокуванням двигуна, які забезпечують дистанційну (через сервер стеження або за допомогою SMS) і автоматичну (покидання географічних зон) блокування двигуна. Додатково виведені 3 зовнішніх універсальних входи з 10-бітними АЦП для підключення охоронних шлейфів, датчиків температури, датчиків рівнів палива та багатьох інших пристроїв, які забезпечують короткочасні періодичні подачі живлячих напруг на штатні датчики рівня палива автомобілів для забезпечення контролю заправок і зливів палива, в тому числі, і при вимкненому запаленні.
Тепер «поговоримо» про ціну. Цінова політика дуже конкурентоспроможна і приємно обрадує будь-якого покупця, тому що при всіх вищенаведених переваги в цілому, за максимальну версію потрібно заплатити всього 1500 грн., що вельми демократично. Важко підшукати аналогічні пристрої імпортних виробників, тому що з такою «оснащенням» їх просто немає, а найближчі аналоги коштують у два, а то і більше, разів дорожче!
Основні характеристики найбільш поширених GPS-трекеров
№ |
Основні параметри охороних систем |
Alet 9
|
TR-600
|
MRV520
|
M2M-UA
|
MR-112
|
ND GPS
|
FM2200
|
M2M-TR
|
M25
|
MT300
|
MT400
|
1 |
Номінальна чутутливість GPS-модуля, dBm |
-158
|
-158
|
-158
|
-158
|
-158
|
-158
|
-160
|
-165
|
-163
|
-172
|
-172
|
2 |
Кількість незалежних каналів GPS-приймача |
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
50
|
68
|
48
|
66
|
66
|
3 |
Діапазон робочих напруг бортової мережі, V |
6 - 16
|
8 - 28
|
9 - 36
|
6 - 35
|
9 - 36
|
7 - 48
|
10 - 30
|
8 - 33
|
6 - 30
|
6 - 42
|
6 - 42
|
4 |
Регистрація напруги живлення в ПЗП, V |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0 - 54
|
0 - 54
|
5 |
Захист від подачі напруги живлення ~250V |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
+
|
6 |
Споживаємий струм від бор. мережі при русі, mA |
150
|
120
|
115
|
150
|
47
|
80
|
60
|
65
|
90
|
18
|
18
|
7 |
Споживаємий струм від бор. мережі при стоянці, mA |
30
|
25
|
22
|
60
|
18
|
25
|
12
|
30
|
27
|
6
|
6
|
8 |
Мінімальний вугол що реєструється, градусів |
30
|
15
|
10
|
15
|
10
|
7
|
20
|
10
|
10
|
1
|
1
|
9 |
Загальна кількість аналогових входів |
0
|
1
|
3
|
2
|
1
|
2
|
0
|
2
|
1
|
4
|
7
|
10 |
Кількість універсальних аналогових входів |
0
|
1
|
3
|
2
|
1
|
2
|
0
|
2
|
0
|
-
|
3
|
11 |
Кількість універсальних виходів |
4
|
3
|
2
|
2
|
1
|
4
|
2
|
2
|
0
|
-
|
2
|
12 |
Управління штатним датчиком рівня палива |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
+
|
13 |
Вбудований трьокоординатний акселерометр |
+
|
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
14 |
Оптичний датчик вскриття корпуса |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
+
|
15 |
Відправка приладом тревожних SMS |
+
|
-
|
+
|
-
|
-
|
-
|
+
|
-
|
-
|
+
|
+
|
16 |
Керування приладом за допомогою SMS |
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
17 |
Керування настройками приладу по GPRS |
-
|
-
|
-
|
+
|
-
|
-
|
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
18 |
Оновлення програмного забезпечення по GPRS |
-
|
-
|
-
|
+
|
-
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
19 |
Вбудований резервний аккумулятор, мА*Часов |
2600
|
Опция
|
850
|
850
|
5200
|
1600
|
-
|
1500
|
|||
20 |
Час работи від вбудованого аккумулятора, час |
6
|
-
|
10
|
-
|
10
|
24
|
-
|
10
|
-
|
-
|
72
|
21 |
Захист аккумулятора від критичного розрядження |
-
|
-
|
+
|
-
|
+
|
+
|
-
|
+
|
-
|
-
|
+
|
22 |
Энергонезалежна пам'ять даних, MB |
2
|
4
|
4
|
2
|
4
|
2 + SD
|
2
|
2
|
-
|
4
|
4
|
23 |
Прогресивне стиснення даних, раз |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
128
|
128
|
24 |
Запис треків без відправлення даних, діб |
5
|
5
|
5
|
3
|
5
|
30 (SD)
|
2
|
10
|
-
|
30
|
30
|
25 |
Діапазон роб. температур (бортове живлення), °С |
-20…+65
|
-30…+80
|
-20…+55
|
-40…+65
|
-20…+55
|
-30…+65
|
-30…+65
|
-30…+65
|
-40…+85
|
-40…+85
|
-40…+85
|
26 |
Вбудована GSM-антена |
+
|
-
|
-
|
-
|
+
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
27 |
Вбудована GPS-антена |
+
|
-
|
-
|
-
|
+
|
-
|
Опция
|
+
|
+
|
+
|
+
|
28 |
Габаритні розміри корпусу, мм |
120×80×26
|
98×65×22
|
120×88×34
|
115×80×32
|
96×40×34
|
135×104×51
|
80×80×22
|
90×60×30
|
65×50×18
|
90×62×20
|
90×62×20
|
29 |
Орієнтовна роздрібна вартість, у.е. |
200
|
270
|
355
|
330
|
350
|
370
|
250
|
150+20/м
|
150
|
155
|
185
|
30 |
Гарантийне обслуговування, месяців |
12
|
12
|
6
|
12
|
6
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|