Magnum MT-300: огляд автомобільного GPS трекера
Сьогодні на ринку моніторингу автотранспорту GPS-трекери представлені в широкому асортименті, всіляких різних типів і видів. Деякі з них дозволяють зберігати велику кількість географічних «точок», але вимагають величезної пам'яті з подальшим підключенням до комп'ютера для копіювання даних, що викликає деякі незручності в експлуатації. Інші GPS трекери дозволяють передавати ці дані через мобільну мережу, що тягне за собою споживання дорогого високошвидкісного трафіку для передачі даних. Третій тип GPS трекерів максимально ефективно економлять трафік, але не володіють достатньою точністю переданих координат. Решта мають прийнятну точність, але недостатньо довго здатні працювати на автономному живленні. Саме з цих причин на одному автотранспортному підприємстві доводиться тримати кілька різних моделей трекерів «на всі випадки життя».
Компанія «МСС» досить довгий час займалася розробкою високоефективного і економічного устрою, при цьому детально вивчаючи конкурентні пропозиції. І тільки на початку 2013 року представила ринку нову модель — GPS трекер Magnum MT-300. На сьогоднішній день, GPS трекери Magnum, володіють рекордними показниками надійності, економічності, чутливості і мають настільки широкі діапазони налаштувань і регулювань, що можуть бути легко адаптовані практично під будь-які сфери застосування.
Давайте спробуємо заглянути всередину блоку (до речі, розміром всього 90 мм х 62 мм х 20 мм) Magnum MT-300:
Про якість складання друкованої плати говорити не доводиться — воно бездоганно, тому що вся елементна база збирається на корейському верстаті Samsung (на ньому ж виконується складання популярних GSM автосигналізацій Magnum).
На самій платі, з лицьового боку, ми бачимо:
16-ти бітний високопродуктивний мікроконтролер американської компанії Microchip Technology — PIC24FJ64GA004 (гарантія роботи від виробника — 20 років, експлуатаційні температури від -40 ° C до +125 ° С). За рахунок застосування швидкого процесора, вдалося забезпечити попередню обробку та аналіз отримуваних даних. Це дозволило більш ніж в 10 разів знизити витрату GPRS-трафіку, а також збільшити тривалість автономної роботи трекерів без можливості відправки даних на сервер стеження. Варто відзначити, що GPS трекер використовують свій власний протокол шифрування і передачі даних. За рахунок цього, вдалося забезпечити надійний захист переданих даних.
GSM / GPRS-модуль SIMCom SIM900 з частотами — 850/900/1800/1900 МГц (вже добре перевірений модуль на автосигналізаціях Magnum з допустимими робочими температурами від -40 ° C до +85 ° С). Оперативна настройка основних параметрів, а також дистанційне керування трекером, виконується за допомогою спеціальних SMS-повідомлень. Гнучка і тонка настройка великого числа всіляких параметрів, а також оновлення програмного забезпечення трекерів, відбувається за допомогою GPRS каналу. Передача даних з GPS трекера незалежна від SMS, відбувається за умови присутності покриття мережі. У разі відсутності такого, дані запам'ятовуються у внутрішній незалежній пам'яті трекера (можливо автономне зберігання даних про переміщення, не менше ніж за 30-ть днів) і відправляються моментально при появі сигналу мережі. GPS трекер купити у Львові, Тернополі, Івано-Франківську з доставкою по Україні можна на 130.com.ua.
Багато функцій, в також енергозберігаючі, реалізовані за допомогою високочутливого трьох-координатного акселерометра (саме такий чіп і встановлений в останній версії смартфона iPhone 5).
GSM антена вбудована в основній платі і максимально віддалена від системи живлення. Досвід експлуатації показав, що таке рішення практично не позначилося на прийомі сигналу. Але в наявності величезний плюс такого рішення — значне спрощення прихованої інсталяції трекера в транспортний засіб практично будь-яких розмірів.
Промисловий високочутливий GPS приймач тайванської компанії TranSystems Inc. EB-870 (66 каналів, час холодного старту 35 секунд, гарячого — всього 1,5 секунди, мінімальна споживана потужність до 50 мВт і рекордна чутливість, без урахування посилення антеною, до -165 дБм, при робочому діапазоні температур від -40 ° C до +85 ° С);
За рахунок застосування високоефективної системи подачі і контролю живлення, вдалося значно розширити допустиму напругу живлення трекера — від 8 до 42 В. При цьому, система постійно веде контроль основних параметрів бортового харчування транспортного засобу. У разі неможливості відправки параметрів на сервер стеження — трекер Magnum MT-300 реєструє відхилення параметрів в незалежній пам'яті і при першій же можливості передає дані. Завдяки застосуванню спеціальних режимів економії та енергоефективних компонентів, струм споживання трекерів під час стоянки транспортних засобів — у кілька разів нижче внутрішньої витоку штатних акумуляторів. Потрібно врахувати, що в трекері MT-300 відсутні додаткові виходи для підключення датчика рівня бензину, але, тим не менш, ПО трекера забезпечує підтримку аналітичного методу контролю витрат палива, який на сьогоднішній день є одним із самих надійних і ефективних.
Перевернемо плату, на тильну сторону:
Тут ми бачимо слот для SIM карти:
Високочутливу GPS антену Cirocomm UGNBA-108C (допустимі робочі температури від -40 ° C до +85 ° С):
Хотілося б звернути увагу на даний компонент системи. Застосування вбудованої GPS антени Cirocomm (значних розмірів 35 мм на 35 мм) з дуже високим коефіцієнтом посилення в 19 дБ (для Глонасс — 21 дБ) і мінімальним споживанням струму (всього в 10 мА в робочому режимі), дозволяє підвищити чутливість трекера Magnum MT-300 в кілька разів в порівнянні з конкурентними пропозиціями. Як вже згадувалося вище, завдяки інтеграції всіх компонентів в один блок, GPS трекер можна встановити практично в будь-яке місце транспортного засобу без особливого зменшення якісно експлуатаційних характеристик.
Основне застосування GPS трекера Magnum MT-300 — контроль пересування приватного автомобіля, за умови керування авто довіреними особами. Допустимо застосування спільно з будь автосигналізацією, при цьому бажана приховане встановлення трекера у віддаленому від сигналізації місці.