Viber
Компресори і насоси
Закрити
Замовляйте
Цілодобово
Оплата
Готівкова, при отриманні, безготівкова
Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay

Як вибрати автомобільний акумулятор і чого не потрібно робити при його покупці

Щорічно, з настанням холодів, автовласники стикаються з вирішенням різних питань: чи заведеться двигун після довгого простою на морозі, чи потрібно буде просити у сусіда «прикурити», а раптом доведеться залишити машину і бігти на зупинку міського транспорту?

Та навіть незважаючи на те, що ці питання з року в рік залишаються незмінними, всі вони спливають не заздалегідь, а в останній момент. Як результат — більшість автовласників звинувачують у всьому акумулятор і щоб не витрачати багато часу, купують нове обладнання.

Чи потрібний вам взагалі новий акумулятор?

Саме це питання потрібно задати перш, ніж відправитися в магазин. Звичайно, якщо стартер навідріз відмовляється зробити навіть пів обороту, то з бортовою мережею явно неполадки. Але чи означає це, що справа в акумуляторі?

Ні. Навіть якщо пристрою більше 2 років і «досвідчені» фахівці ставлять діагноз «смерть від природних причин». Сучасні моделі за умови постійного обслуговування і правильного використання мають довгий термін служби — 9 років без втрати своїх початкових характеристик.

Якщо ваш акумулятор розрядився, то для початку його потрібно відігріти, а потім — зарядити. Тут уважно: спочатку відігріваємо, потім заряджаємо. І ніяк інакше. Не можна приступати до другого пункту, не виконавши перший. Отже, тепер знімаємо батарею: впорається кожен, адже для сучасних авто не потрібні ні особливі вміння, ні спеціальний інструмент. Відразу перевіряємо корпус на наявність механічних пошкоджень: якщо акумулятор здувся або лопнув, то на цьому етапі можна закінчувати і дійсно відправлятися в магазин за новим.

Якщо все було добре, то відносимо батарею в тепле місце. Тут пам'ятайте, що будь-яке АКБ потрібно періодично підзаряджати, навіть якщо це нова і удосконалена модель. Для цього краще купити зарядний пристрій: простий в управлінні і його обслуговування набагато дешевше, ніж покупка нової батареї. А з урахуванням того, що так акумулятор прослужить вам набагато довше, то економія взагалі очевидна.

Акумулятор в машині

Рекомендується заряджати акумулятор 2 рази на рік: вся процедура триватиме не більше доби, зате в результаті ви зведете до мінімуму можливі проблеми з АКБ.

Пам'ятайте, що двигун може відмовлятися працювати взагалі не через батарею:

  • несправний стартер при збитому центруванні може взагалі споживати багато енергії і не видавати потрібної потужності;
  • може згоріти реле бензонасоса і не подавати паливо в двигун;
  • погане регулювання системи запалення;
  • масло, що загусло, не дасть двигуну прокрутитися.

Щоб запобігти можливі проблеми із запуском двигуна, думайте про це питання заздалегідь. Регулярно підзаряджайте акумулятор, використовуйте якісне масло, своєчасно замінюйте його, заправляйтеся на перевірених АЗС.

Перед початком морозів заїдьте на сервіс, щоб вам правильно налаштували запалювання, перевірили стартер і генератор, стан клем на проводах акумулятора. Простіше кажучи: хороше масло, паливо і іскра — і ніяких проблем.

Якщо ви живете в регіоні з суворим кліматом, то краще встановити передпускові підігрівачі двигуна. Це значно заощадить час на те, щоб завести машину, коли за вікном нижче 40 градусів.

Ну а якщо авто відмовляється заводитися, то спочатку визначтесь із причиною і обов'язково перевірте стару батарею. Якщо акумулятор вийшов з ладу, вам потрібно знати такі нюанси.

Ємність батареї

Ємність акумулятора — обсяг енергії, який він здатний накопичувати, зберігати і віддавати. Тут є свої особливості: на відміну від смартфонів, авто не завжди працює від акумуляторів, за винятком електромобілів. І тут ганятися за більшим об'ємом, ніж це потрібно, просто немає сенсу: ви витратите більше грошей, але в результаті отримаєте лише недозаряд, який тільки погіршить стан акумулятора.

Параметри АКБ

Якщо у вас акумулятор ємністю 62 А/год і ви не встановлювали потужну акустику або продуктивний генератор, то і батарею потрібно купувати з параметром 62 А/ч або близьким до цього. Деякі водії думають, що чим більше цифра, тим краще. Але якщо вже ви і можете витратити більше грошей, то краще придбати модель з великим пусковим струмом.

Звичайно, невелика витратність в параметрах допустима. Наприклад, замість акумулятора ємністю 38 А/ч., можна купити аналог моделі з параметром до 45 А/год. Але врахуйте, що використовувати замість 52 А/ч, всі 75 А/год — вкрай не рекомендується.

Пусковий струм

Пусковий струм — обсяг енергії, який може надійти до стартеру авто. Стандартно цей параметр пов'язаний з ємністю, але у кожного водія знайдеться модель із збільшеним струмом запуску. Наприклад, стандартна батарея на 55 А/год може видати як 420 ампер, так і всі 500.

Тут діє правило: чим більший параметр, тим краще. Особливо добре це позначиться в період морозів або на авто із зношеними двигунами. Проблема полягає в іншому: чи дійсно батарея може видати заявлений струм при холодному запуску? А цього без порівняння та наочного досвіду дізнатися неможливо.

Якщо батарея може дати нормальний пусковий струм лише при плюсовій температурі, а при -10 втрачає більшу половину своєї потужності, вона все одно буде малоефективною.

Тип корпусу

Акумулятори можуть мати два типи конструкції: європейську або азіатську. Відмінності в них мінімальні: у першій клеми начебто вставлені в корпус, а другій — виступають над ним.

На перший погляд встановити європейця на місце азіата можливо, але чи потрібно? Адже така конструкція не забезпечить надійної фіксації на відміну від заводської. Тому вибирайте той тип акумулятора, який був задуманий спочатку виробником. Купити автомобільний акумулятор у Львові, Івано-Франківську, Тернополі, а також з доставкою по Україні можна 130.com.ua.

Типи корпусів АКБ

Полярність

Тут є два варіанти: пряма або зворотна полярність. Рекомендації тут такі ж, як і у випадку з типом конструкції. Якщо штатний АКБ передбачав пряму полярність, то новий пристрій потрібно вибирати з таким же параметром. Жодна модель не варта того, щоб заново перетягувати силові дроти.

Полярність АКБ

Типорозмір клем

Поширені два стандартних типорозміру клем: Т1 і Т3. Різниця лише в розмірах. Перший популярніший в європейських авто: діаметр плюсової — 19,5 мм, мінусової — 17,8 мм. Другий же варіант більше поширений в Азії: діаметр плюсової — 12,7 мм, мінусової — 11,1 мм.

Розміри клем

Тут знову ж таки, теоретично можливо поставити батарею Т1 на машину з проводами Т3. Але для цього потрібно буде розтиснути клеми на проводи, що вже загрожує порушенням надійності контакту. А поставити батарею стандарту Т3 у авто з проводами стандарту Т1 взагалі неможливо.

Не нехтуйте надійністю контакту силових проводів з клемами, тому купуйте батарею з тим типорозміром клем, який передбачений виробником авто.

ТОП-3 автомобільних акумулятора
 

Найкращі автомобільні АКБ

Шукаєте якісний і найкращий акумулятор для авто? Даний рейтинг акумуляторів для авто складається на підставі таких параметрів як: високий попит з позитивними відгуками від наших клієнтів, якісне виготовлення — відсутність заводського браку і сервісних звернень, а також офіційна гарантійна та пост гарантійна підтримка в Україні.

Акумуляторна батарея Varta Silver Dynamic AGM 6СТ-70АЗ

Акумуляторна батарея Varta Silver Dynamic AGM 6СТ-70АЗ
Особливості:
  • ★ розташування клеми - «+» праворуч
  • ★ пусковий струм - 760 А
  • ★ ємність 70 Ач

Акумулятор в машину FIAMM Titanium Pro L4B 85P

Акумулятор в машину FIAMM Titanium Pro L4B 85P
Особливості:
  • ★ Ємність 85 Ач
  • ★ Пусковий струм 760 А
  • ★ «+» праворуч

Автомобільний акумулятор EXIDE AGM 6CT 95 Ач

Автомобільний акумулятор EXIDE AGM 6CT 95 Ач
Особливості:
  • ★ розташування клеми - «+» праворуч
  • ★ пусковий струм - 850 А
  • ★ ємність 95 Ач
 
 

Матеріали по темі

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >
Для здійснення покупок дозвольте, будь ласка, приймати cookie в своєму браузері.