Viber
Генератори
Закрити
Замовляйте
Цілодобово
Оплата
Готівкова, при отриманні, безготівкова
Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay

Узгодження підсилювача і акустичної системи в автомобілі – вибір оптимальної потужності

Вибираючи акустичну систему і підсилювач звуку в авто необхідно насамперед звернути увагу на показники потужності. Цей критерій є головним у визначенні гучності звуку, тому до нього потрібно поставитися з особливою увагою.

Акустика вважається пасивним компонентом стереосистеми в автомобілі, вона не оснащена джерелом живлення і забезпечує тільки перетворення звукового сигналу від підсилювача в енергію коливань звуку. Ефективність такого перетворення не суттєва, в корисну енергію може перетворюватися менш ніж 1% від споживаної. Таким чином, підвищений показник чутливості динаміків впливає на зростання ККД.

Визначення потужності акустики і підсилювача

Узгодження підсилювача і акустичної системи в автомобілі – вибір оптимальної потужності

Важливим значенням в параметрах кожного пристрою вважається номінальна потужність пристрою. Ця характеристика позначає цифрове значення потужності звукового сигналу, що надходить від підсилювача. При цьому комплекс динаміків системи може функціонувати без спотворень тривалий час.

Розрізняють такі види потужності:

  • пікова;
  • максимальна.

Показники даних характеристик значно вищі номінальної, вони перевищують її в 3-4 і 2 рази відповідно.

Дуже важливим під час налаштування системи вважається узгодження потужності між підсилювачем і динаміками акустичної системи. Однак, виконати це дуже складно, оскільки кожна модель будь-якого з цих пристроїв має свої характеристики і єдиного співвідношення цих значень не існує.

Від чого залежить узгодження потужностей підсилювача і акустики?

Узгодження підсилювача і акустичної системи в автомобілі – вибір оптимальної потужності

Потужність підсилювача щодо акустики може бути:

1. Однаковою.

2. Нижчою.

3. Вищою.

Проте ідеальним показником потужності підсилювача – вдвічі вищий від потужності акустичної системи. Маючи підсилювач меншої потужності важливо правильно внести корективи вхідної чутливості динаміків. Це необхідно, тому що дуже часто під час встановлення акустики користувач робить помилку при налагодженні, повністю використавши допустиму потужність. А якщо безперебійне постачання резервної потужності, то можна отримати звук без будь-яких спотворень.

Якщо вибрати підсилювач звуку з меншою необхідною потужністю, то це може стати причиною пошкодження ВЧ динаміків. Але, в цій ситуації, щодо СЧ і НЧ динаміків, то для них ймовірність пошкоджень значно знижується.

Наслідки перевантаження підсилювача

Узгодження підсилювача і акустичної системи в автомобілі – вибір оптимальної потужності

Точне встановлення вхідної чутливості необхідне, оскільки це запобігає перевантаженню підсилювача або виникненню ефекту кліппінгу. Даний процес, в особливо складних ситуаціях, може привести до пошкодження твітерів, що функціонують на номінальній потужності. І, незважаючи на наявність кросоверів, що забезпечують захист від перевантаження, все ж уникнути цього ефекту буде дуже складно.

Тому для кращого узгодження підсилювача і акустики необхідно краще налаштувати кросовери: чим більш вузький діапазон частот, який подається від кросовера до динаміків і краще загасання фільтрів, тим вищу потужність вони можуть витримати без виникнення пошкоджень і деформацій.

  • Основною вважається нижня межа частотного діапазону, оскільки частоти, що відтворюються нижче цієї межі, безпосередньо пов'язані з підвищеною амплітудою коливання системи і зростанням прохідної крізь динамік енергії.
  • Вид вихідного від джерела сигналу також здійснює сильний вплив, адже більшість магнітол, саме штатного типу, здатні зберегти менший рівень спотворень в сигналі на виході і лише у вузькому діапазоні.

Почавши з половини допустимого діапазону регулювання ці джерела здатні видати дуже спотворений сигнал, а також за межами прослуховується частотного діапазону. У цій ситуації може пошкодитися навіть дуже добре налаштована зв'язка між підсилювачем і динаміками.

Підбиваємо підсумки

Узгодження підсилювача і акустичної системи в автомобілі – вибір оптимальної потужності

Таким чином, неправильна побудова чи узгодження підсилювача потужності звуку і акустики може стати причиною виходу з ладу одного елемента або навіть цілої стереосистеми. До того ж дуже часто, навіть при правильному налаштуванні потужності, власник авто намагається «видавити» з стереосистеми максимум звуку, а це може спричинити збій налаштувань і, як внаслідок, привести до виходу з ладу всієї системи.

Підбір «правильного» обладнання для стереосистеми в салон авто можливо зробити на нашому сайті. Пристрої можна вибрати за параметрами або проконсультувавшись з фахівцем. Вибирайте тільки якісні акустичні системи й підсилювачі звуку, і тоді у вашому авто буде грати музика з особливо потужним і чистим звучанням. Купити автомобільну акустику з доставкою у Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ та по всій Україні можна на 130.com.ua.

ТОП-3 автоакустики
 

Найкраща автоакустика

Шукаєте якісну і найкращу автоакустику? Даний рейтинг автоакустики складається на підставі таких параметрів як: високий попит з позитивними відгуками від наших клієнтів, якісне виготовлення — відсутність заводського браку і сервісних звернень, а також офіційна гарантійна та пост гарантійна підтримка в Україні.

Компонентна автоакустика Hertz DSK 165.3

Компонентна автоакустика Hertz DSK 165.3
Особливості:
  • ★ З хорошим басом
  • ★ Для магнітоли без додаткового підсилювача
  • ★ Підходить в штатні місця 16 см

Автоакустика Alpine S-S65

Автоакустика Alpine S-S65
Особливості:
  • ★ Діаметр динаміка 165 мм
  • ★ Максимальна потужність: 240 Вт
  • ★ Робочий діапазон від 77 до 22000 Гц

Коаксіальна акустика Hertz DCX 690.3

Коаксіальна акустика Hertz DCX 690.3
Особливості:
  • ★ Триполосна система
  • ★ Динаміки еліптичної форми з типорозміром 6x9 (16 на 23 см)
  • ★ НЧ/СЧ-дифузор виготовлений з пресованої целюлози
 
 

Матеріали по темі

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >
Для здійснення покупок дозвольте, будь ласка, приймати cookie в своєму браузері.