Viber
Замовляйте
Цілодобово
Оплата
Готівкова, при отриманні, безготівкова
Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay

Огляд компонентної автомобільної акустики Hertz CK 165 і CK 165 L

Серія автомобільної акустики Hertz Cento прийшла на зміну знаменитої лінійки Hertz Energy 5 покоління. Cento в перекладі з італійської означає "100". Нові динаміки стали логічним доповненням модельного ряду автомобільної акустики від популярного німецького бренду Hertz. Зокрема, компонентні варіанти CK 165 L і CK 165 прийшли на заміну динаміків із серії Energy.5. Саме їх ми і розглянемо в цій статті більш детально.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Hertz CK 165 і CK 165 L

В процесі створення нової "сотої" серії параметри динаміків були значно вдосконалені. Зокрема вони отримали нову оптимізовану за допомогою найсучаснішого програмного забезпечення магнітну систему. В кінцевому підсумку оновлена ​​версія отримала конструкцію, яка дозволила мінімізувати спотворення і підвищити лінійність звучання динаміків.

В цій статті ми порівняємо два комплекти СK 165 і CK 165 L за складом, функціоналу, звучанням і т.д. Вони належать до найпопулярнішого типорозміру — 165 мм. Водночас модель СK 165 — це стандартний варіант, а CK 165 L відрізняється басовите, вони схожі, але є і певні відмінності. Розглянемо їх особливості більш докладно.

Основні компоненти

Hertz Cento CK 165 має: низько середньочастотний динамік C 165, твітер C 26 і кросовер ССХ 2.

Hertz Cento CK 165 L складається з: низько середньочастотного динаміка C 165 L, твітера C 26, двох роздільних провідних кросоверів ССХ 2Т і ССХ 2W.

Параметри твітера

Твітера CP 26 має діаметр 44 мм, він отримав надлегкий купол з інноваційного матеріалу тетолон і відкриту конструкцію захисної сітки, що дозволило істотно розширити частотний діапазон ВЧ динаміка.

Про Tetolon варто сказати окремо, це особливий мікропористий полімер, в цьому матеріалі поєднується висока в'язкість шовку і жорсткість полімерної плівки, що в підсумку забезпечує більш якісне і чисте звучання високих частот.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Hertz CK 165 і CK 165 L

Підвіс в цьому динаміки полуволновий, це дозволило досягти чудової лінійності. Звукова котушка має діаметр 20 мм, для її охолодження використовується спеціальна феромагнітна рідина. Що стосується безпосередньо магнітної системи, то вона представлена ​​неодимовим магнітом.

Завдяки особливій формі фронтальних ділянок і профілем купола, твітер має досить гладку частотну характеристику. Також варто сказати і про досить низький показник резонансної частоти (близько 1,5 кГц), що сприятливо впливає на узгодженість високочастотника з основним низько середньочастотним динаміком під час відтворення аудіо на більш низьких частотах. Це також сприятливо позначається на висоті звукової сцени, яку можна отримати в разі монтажу цієї акустики в салоні автомобіля.

Особливості основного динаміка

Зліва C 165, праворуч — C 165 L. Бачите відмінності? На перший погляд, здається, що їх немає, але насправді вони є. Досить тільки перевернути динаміки, і тоді неозброєним поглядом вони стають помітні. Вся річ у тому, що дифузор у цих моделей зроблений з трохи різного матеріалу.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Hertz CK 165 і CK 165 L

Так, у моделі C 165 L він виконаний з класичної непресованої целюлози, а у динаміка з комплекту C 165 — з пресованої целюлози з додаванням особливого слюдяного наповнювача. Водночас пилозахисний ковпачок V-cone в обох моделей поліпропіленовий і має увігнуту форму.

Від матеріалу дифузора безпосередньо залежить звучання динаміків. Використання целюлози сприяє досягненню оптимального балансу таких параметрів як вага, жорсткість і внутрішнє демпфірування. Однак через те, що склад і обробка матеріалу різні, то і звучання у цих двох моделей трохи відрізняється. Динаміки C 165 L дозволяють отримати хороший панч навіть під час прослуховування музики на малій та середній потужності. Вони дозволяють насолоджуватися композиціями, які мають дуже багатим спектром низьких частот.

Якщо говорити про відмінності, то C 165 L має збільшений хід дифузора, що сприяє кращій віддачі при відтворенні низьких частот — про це, як раз, і каже доданий до назви суфікс L (Low — що значить "низький"). Його традиційно привласнюють динаміків, що має дифузор з непресованої целюлози.

Внутрішній зміст і конструкція динаміків ідентичні, розглянемо його на прикладі акустики C 165 L. Тут є надійна вентильована магнітна система з додатковим отвором в центрі керна. Сам магніт феритовий, він має середні розміри. Конструкція створена таким чином, щоб виходив магнітний потік високої щільності, а використання низьковуглецевих полярних пластин мінімізує спотворення під час роботи на великої потужності. Форма керна дозволяє домогтися правильного розподілу магнітного поля поблизу магнітного зазору.

Кошик міцна і компактна, завдяки з'єднанню з гумовим ковпаком магніту забезпечується не тільки хороший захист внутрішніх елементів динаміка, але і збільшується показник демпфірування (гасіння спотворень), що мінімізує ймовірність появи паразитних коливань. Бо тут встановлена ​​звукова котушка діаметром 25 мм з алюмінію з мідною обмоткою, то вона краще охолоджується, що також сприятливо позначається на якості звучання.

Що стосується розмірів, то обидва динаміки також однакові як за своїми габаритами, так і по монтажнім параметрам: загальний діаметр 165 мм, інсталяційний діаметр 142 мм, монтажна глибина — 63 мм.

Кросовер

В комплекті СK 165 використовується пасивний кросовера ССХ 2, він демонструє відмінну роботу і хорошу узгодженість з динаміками. Він виготовляється з компонентів високої якості. Габарити його досить скромні 102х76,5х32,5 мм. Завдяки низькій частоті розділу 2,5 кГц і наявності фільтрів другого порядку, кросовер дозволяє отримати в машині більш високу звукову сцену без спотворення звуку. Індуктивність фільтр низьких частот отримала феромагнітний сердечник, це дає можливість знизити активний опір. А індуктивність фільтр високих частот "повітряна". При необхідності допускається регулювання рівня високочастотника (0/+ 3 дБ).

 Огляд компонентної автомобільної акустики Hertz CK 165 і CK 165 L

Що стосується другого комплекту, то у СK 165 L кросовери роздільні, це робить їх підключення до штатної проводки транспортного засобу більш зручною. Частота розділу тут вище, вона становить до 3,8 кГц. У ССХ 2W встановлений фільтр низьких частот першого порядку, а в ССХ 2Т — фільтр високих частот другого порядку.

Водночас обидва кросовери мають однакові розміри: 72х45,5х23 мм.

Також варто сказати про додаткові аксесуари. Обидві моделі акустики також комплектуються спеціальними чашками для установки твитеров і сітчастими захисними грилями CG 165.

Особливості звучання компонентної акустики

Звучання цих двох варіантів компонентної автомобільної акустики досить реалістичне і чисте. Різниця, звичайно, є, але вона незначна. У динаміків CK 165 звук виходить більш різким з хорошим бітом, а ось у CK 165 L ноти виходять соковитіше, але одночасно звучання більш легке і повітряне, це пов'язано з тим, що в нижньому регістрі перевантажувальна здатність у них трохи вище, ніж у першої моделі. В цілому в звучанні цих двох варіантів особливої ​​якоїсь суттєвої різниці не спостерігається, все більше зводиться до невеликих нюансів. Обидва гарні по-своєму.

У CK 165 показник номінальної потужності становить 95 Вт, а пікової — 285 Вт. У той час як другий комплект CK 165 L має параметри трохи вище: номінальна потужність — 100 Вт, пікова — 300 Вт. Частотна характеристика практично однакова: 55-22500 Гц (у CK 165) і 50-22500 Гц (у CK 165 L).

Що стосується робочого опору, то все динаміки мають номінальний показник 4 Ом. Водночас допускається деяке коливання, в межах від 3,8 до 4,9 Ом. Динаміки відрізняються невисокою власною індуктивністю і дуже хорошим демпфуванням (феррожідкістне плюс акустичне) — все це дозволяє отримати рівне і чисте звучання без спотворення і перешкод.

Хоча частота резонансу і вище 1,5 кГц, що також сприяє досягненню дуже якісного і рівного звуку. У обох динаміків спостерігається відмінна добротність звуку і чистота у вільному просторі.

 Огляд компонентної автомобільної акустики Hertz CK 165 і CK 165 L

Осьова амплітудно-частотна характеристика також в обох варіантів досить гладка, хоча під час прослуховування спостерігається невелике просідання на середніх звукових частотах. Кутові характеристики у них теж досить хороші, рівне положення АЧХ зберігається приблизно до рівня частот 2,5-3 кГц, далі спостерігається спад. В цілому звучання дуже гарне, особливо для акустики цій ціновій категорії, без різких просівань, коливань і спотворення.

Підсумки

Обидва комплекти мають дуже схожу конструкцію і комплектацію, відмінність тільки в кросоверах і матеріалі дифузора, що використовується у НЧ/СЧ динаміку. Акустика обох моделей демонструє традиційне для продукції Hertz енергійне і реалістичне звучання. Сказати, який з варіантів краще, досить складно, тому що тут все дуже індивідуально. По звуку різниця є, але вона некритична, тому що у всіх свої вподобання.

Беззастережно можна стверджувати, що автомобільна акустика Hertz CK 165 і CK 165 L — це високоякісні сучасні динаміки, надійні з хорошим звуком і за цілком доступною ціною.

В нашому інтернет-магазині 130.com.ua ви можете купити акустику Hertz у Львові, Тернополі, Івано-Франківську з доставкою по Україні.

Матеріали по темі

Автомобільна акустика: Лідери продажів

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >