Штатні GSM-автосигналізації Magnum
На сьогоднішній день вже багато автомобілів вже на заводі укомплектовані центральним замком з дистанційним керуванням. Більш того - деякі виробники автомобілів встановлюють, крім вже всім звичного іммобілайзера, сигналізацфйні охоронні системи, так звані - «штатні автосигналізації». Набір функцій у таких штатних сигналізацій базовий: дистанційне відкриття замків дверей (іноді і багажника), однорівневий датчик удару і ультразвукові датчики об'єму салону (датчики переміщення в салоні). Як правило, сиреною такий автосигналізації є штатний клаксон, рідше - окрема сирена, встановлена в прихованому місці. Деякі автомобілі обладнані безключовою системою «вільні руки», функції якої прості - треба просто підійти до автомобіля і автосигналізація, впізнає свого господаря, відкриває замки дверей і розблокує запалювання та іммобілайзер. Запуск двигуна автомобіля з такою автосигналізацій, відбувається шляхом натискання кнопки «пуск» (Engine Start).
Кодування сигналу штатного брелока/картки в більшості випадків надійна, тому що автовиробник дорожить своєю репутацією і злом такої системи це величезний удар по бренду вцілому. Та й з виходом нової марки машини кодування, як і сама модель автомобіля, проходить чергову «еволюцію» і видозмінюється, тому зламувачам і викрадачам робити серійний код-граббер на певну модель автомобіля просто не вигідно тому, що розробка схеми код-граббер коштує немалих грошей.
Але з тих причини, що автомобільні штатні охоронні системи володіють далеко не всіма необхідними в повсякденному житті функціями і базовим набором охоронних датчиків, часто доводиться встановлювати автосигналізації і часом не без малого втручання в проводку самого автомобіля. В такому випадку у покупця є вибір — купити автосигналізацію з окремим брелоком чи купити «штатну» автосигналізацію. Назва «штатна» означає те, що у вас як і раніше залишиться рідний брелок автомобіля і відкривати / закривати двері автомобіля буде він же. Окрема недорога автосигналізація зі своїм брелоком не завжди є однозначною захистом автомобіля. Кількість серійно-вироблених автомобільних сигналізацій таких відомих брендів як Sheriff, Pantera, Alligator и т.д. дуже велика і вже відомі не поодинокі випадки злому таких систем. Недивно, що певних моделей сигналізацій (особливо з однаковою системою кодування) може в десятки, а то й сотні разів перевищувати виробленої однієї моделі автомобіля, нехай навіть самої популярної на авторинку. Звичайно ж, інтерес до злому масових серійних автосигналізацій з однаковою платформою в рази перевищує інтерес злому радіокода якої-небудь моделі популярного авто, тому що за замовчуванням викрадач впевнений, що в цьому авто буде встановлена звичайна «масова» автосигналізація зі своїми брелоками управління. В такому випадку можна сказати, що авто «подано на блюдечку з блакитною стрічкою», залишилося тільки купити код-граббер на «сірому» ринку і вчинити злочин. Окрема тема для розмови - «ексклюзивні» бренди, такі як Pandora, Magic System і т.п., але ціни на автосигналізації таких брендів далеко не кожному покишені.
По іншому йдуть справи щодо штатного брелока автомобільної сигналізації - в такому випадку викрадачеві або грабіжникові взагалі не буде зрозуміло, якого типу автосигналізація встановлена в автомобілі та чи встановлена взагалі. Крім усього цього, у вас не буде висіти на ключі додатковий «вантаж» у вигляді рідкокристалічний брелока, що буде «розбивати» замок запалювання, а так само в самий невідповідний момент РК брелок можна випадково упустити і розбити чи розчавити, також постійно розряджаються батарейки - окремий привід для зайвих турбот…
Тут зі штатним брелоком не все так просто, як хотілось би. Більшість пропонованих на ринку штатних сигналізацій або досить примітивні, або занадто «наворочені» і коштують великих грошей.
Тут на допомогу приходить компанія «МСС», яка пропонує великий вибір штатних автосигналізацій під брендом Magnum. Чому саме штатні автосигналізації Магнум? Ну як мінімум тому, що вони є без брелоків і одночасно двосторонніми! Ви запитаєте, яким чином? Все просто - в автосигналізаціях Magnum є вбудований GSM модуль і «спілкування з сигналізацією» відбувається по мережі через ваш мобільний телефон, який завжди з вами! Не будемо вдаватися до основних переваг GSM автосигналізацій, на це відведена окрема стаття, можна тільки з упевненістю зазначити, що автосигналізації Magnum представлені в досить великому асортименті, і покупець може підібрати модель відповідно до своїх вимог, а найголовніше - за «розміром свого гаманця». Технічно автосигналізації Magnum створені так, що їх можна встановити не тільки до штатного брелоку управління, а й доповнити існуючу звичайну односторонню або двосторонню автосигналізацію GSM сигналізацією, відповідно підвищити якість охорони вашого автомобіля в кілька разів.
Спробуємо провести огляд штатних автосигналізацій Magnum і виокремити основні відмінності між кожною моделлю.
Автосигнализация Magnum MH-810 — ціновий лідер на ринку GSM сигналізацій для штатного ключа. Нічого зайвого і є все, що потрібно для GSM автосигналізації. Комплектація стандартна - коробка, блок сигналізації, проводка, антена, сирена. Дана система буде ідеальним доповнення до вже встановленої автосигналізації.
Основна відмінність автосиналізації Magnum MH-830 від попередньої моделі полягає в тому, що тут вже є вмонтований резервне джерело живлення, вихід для підключення GPS модуля, датчик удару уже в трьох зонах (у MH-810 он двух зонный), в блоці вмонтовано датчик нахилу і переміщення автомобіля. Для суворого зимового климату предбаченио автоматичний подогрев SIM слота та GSM модуля. Виходи сирени і «світла» захищені самовідновлювальними запобіжниками. В цілому - золота середина серед штатних автосигналізацій.
Зовсім інший рівень комфорту дають нам топові моделі штатных автосигналізацій — Magnum Elite MH-840 і Magnum Elite MH-840 CAN зі встроенным модулем автоматичного і дистанційного запуску двигуна. Автосигналізація з префіксом «CAN» призначенаа для автомобілів, оснащених цифровою CAN шиною. Приємним доповненням буде наявність в комплекті мікрофону для прослуховування салону автомобіля. Шукаєте штатну сигналізацію? Купити у Львові, Тернополі, Івано-Франківську можна на 130.com.ua. Доставка по Україні.
Нижче наведена порівняльна таблиця безбрелочних автосигналізацій Magnum з GSM восьмох серії:
№
|
Основні параметри охоронних систем |
810
|
830
|
840
|
840С
|
1
|
Интегрований двусторонній CAN-модуль (виробництво TEC) |
є
|
|||
2
|
Интегрований GSM модуль двухстороннього зв'язку |
є
|
є
|
є
|
є
|
3
|
Автоматичний контроль критичного залишку засобів |
є
|
є
|
є
|
є
|
4
|
Контроль рівня сигналу GSM-оператора |
є
|
є
|
є
|
є
|
5
|
Контроль GSM-каналу |
опція
|
опція
|
опція
|
опція
|
6
|
GPS-модуль |
опція
|
опція
|
опція
|
|
7
|
Контроль місцезнаходження за допомогою USDD-сервісу |
є
|
є
|
є
|
є
|
8
|
Програмування системи за допомогою ПК (USB-2.0) |
є
|
є
|
є
|
є
|
9
|
Програмування телефонів за допомогою програматора |
є
|
є
|
є
|
є
|
10
|
Збереження в пам'яті останніх 16-ти зпрацювань |
є
|
є
|
є
|
є
|
11
|
Передача голосових повідомлень |
є
|
є
|
є
|
є
|
12
|
Передача тревожних SMS-повідомлень |
є
|
є
|
є
|
є
|
13
|
Оперативне виключення і включення повідомлень |
є
|
є
|
є
|
є
|
14
|
Керування системою за допомогою GSM-св'язку |
є
|
є
|
є
|
є
|
15
|
Пряме керування с зареєстрованих телефонів |
є
|
є
|
є
|
є
|
16
|
Заборона управління з незарегістрованих телефонів |
є
|
є
|
є
|
є
|
17
|
Контроль вводу персонального коду з інших телефонів |
є
|
є
|
є
|
є
|
18
|
Аварійне зняття з охорони без брелока та телефону |
є
|
є
|
є
|
є
|
19
|
Аварійна постановка на охорону без брелока і телефону |
є
|
є
|
є
|
є
|
20
|
Сервісний режим роботи системи |
є
|
є
|
є
|
є
|
21
|
Кількість входів (із них - універсальних) + CAN |
14(5)
|
20(6)
|
21(7)
|
19(7)+C
|
22
|
Максимальне число зон охорони (с опційним датчиком) |
11(14)
|
17 (20)
|
17 (20)
|
18+CAN
|
23
|
Число зон охорони, що вимикаються брелоком (з опц. датчиком) |
5(8)
|
11 (14)
|
11 (14)
|
11 (14)
|
24
|
Датчик удару |
2 зоны
|
3 зоны
|
3 зоны
|
3 зоны
|
25
|
Датчик нахилу |
опция
|
3 зоны
|
3 зоны
|
3 зоны
|
26
|
Датчик переміщення |
опция
|
3 зоны
|
3 зоны
|
3 зоны
|
27
|
Датчик руху |
опция
|
опция
|
опция
|
опция
|
28
|
Регулювання чутливості датчиків |
Табл.
|
Табл.
|
Табл.
|
Табл.
|
29
|
Автокоректування чутливості датчиків |
є
|
є
|
є
|
є
|
30
|
Діагностика датчиків при постановці на охорону |
є
|
є
|
є
|
є
|
31
|
Діагностика датчиків в режимі охорони |
є
|
є
|
є
|
є
|
32
|
Діагностика датчиків при знятті системи з охорони |
є
|
є
|
є
|
є
|
33
|
Мікрофон для прослховуванняя салону по телефону |
опція
|
опція
|
є
|
є
|
34
|
Кількість виходів (із них - універсальних) + CAN |
8(5)
|
11(4)
|
16(9)
|
16(9)+C
|
35
|
Можливість підключенняя сервіса Магнум Коннект |
є
|
є
|
є
|
|
36
|
Другорядний кодовий имобілайзер |
є
|
є
|
є
|
є
|
37
|
AntiHiJack (число варіантов активізації) |
3
|
3
|
3
|
3
|
38
|
Імітація незправності двигуна |
є
|
є
|
є
|
є
|
39
|
Запуск двигуна без спеціального модуля |
є
|
є
|
||
40
|
Запуск двигуна за допомогою кнопки "Старт" |
є
|
є
|
||
41
|
Автозапуск двигуна при розрядці акумулятора |
є
|
є
|
||
42
|
Автозапуск двигуна при пониженні температури |
є
|
є
|
||
43
|
Входи незалежногоо контролю роботи двигуна |
1
|
1
|
2
|
2+CAN
|
44
|
Діагностика помилок автоматичного запуска двигуна |
є
|
є
|
||
45
|
Одночасне блокування двигуна Н/З і Н/Р реле |
є
|
є
|
є
|
є
|
46
|
Додатковий вхід "Свічі накалу" |
є
|
є
|
||
47
|
Додатковий вихід "Тормоз" |
є
|
є
|
||
48
|
Додатковий вихід "Двері" |
є
|
є
|
є
|
|
49
|
Додатковий вихід "Ключ" |
є
|
є
|
||
50
|
Додатковий вихід "Охрана" |
є
|
є
|
є
|
є
|
51
|
Функція "Комфорт" |
є
|
є
|
є
|
є
|
52
|
Функція "Світлова доріжка" |
є
|
є
|
є
|
є
|
53
|
Програмуваная полярність виходів "Габарити" |
є
|
є
|
є
|
є
|
54
|
перерозпреділення силових и слаботокових виходів |
є
|
є
|
є
|
є
|
55
|
Автоматичне управління Ц.З. при вкл/викл запалювання |
є
|
є
|
є
|
є
|
56
|
Автоматичне управління Ц.З. при вкл/викл парковки |
є
|
є
|
є
|
є
|
57
|
Автоматичне закриванння Ц.3. від датчика переміщення |
є
|
є
|
є
|
|
58
|
Турботаймер с ручним и автоматичним запуском |
є
|
є
|
є
|
є
|
59
|
Автоматичне закривання Ц.3. в режимі "Турботаймер" |
є
|
є
|
є
|
є
|
60
|
Дистанційне відкривання багажника |
є
|
є
|
є
|
є
|
61
|
Двоімпульсне відкривання Ц.3. |
є
|
є
|
є
|
є
|
62
|
Захист слаботочних виходів самовідновлювальними запобіжниками |
є
|
є
|
є
|
є
|
63
|
Захист виходів "Світло"самовідновлювальними запобіжниками |
є
|
є
|
є
|
|
64
|
Захист виходу "Сирена" від перегрузок і К.З. |
є
|
є
|
є
|
|
65
|
Автоматичний електропідігрів GSM-модуля |
є
|
є
|
є
|
|
66
|
Автоматичний електропідігрів SIM-тримача |
є
|
є
|
є
|
|
67
|
Вмонтований резервний акумулятор |
є
|
є
|
є
|
|
68
|
Контроль напруги штатного акумулятора автомобіля |
є
|
є
|
є
|
є
|
73
|
Середній ток споживанняя в режимі охорони, mA |
15
|
15
|
15
|
16
|
Окремо треба згадати про якість автосигналізацій Magnum. З виходом 8-ї серії кількість рекламацій звелась практично до нуля, що не може не радовати кінцевого споживача. Технічний рівень і кількість функцій значно збільшилась, виробник не зупиняється на досягнутому результаті, постійно удосконалює і модернізує існуючий модельний ряд. Через це, без сумніву, автосигналізації Magnum займають провідні позиції на ринку GSM сигнализацій для автомобіля!