Що таке утеплювач двигуна?
Утеплювач двигуна StP HeatShield — це спеціальний матеріал, який виготовляється з бензо- і маслостойкой тканини. Головною особливістю такого підігріву є те, що він не є провідником електрики.
За твердженнями виробника, утеплювач двигуна даного типу буде корисним для досконалого будь-якого автомобіля.
Переваги утеплювача двигуна:
- швидше прогрівається двигун
- зменшується шум з підкапотного простору
- збереження тепла в двигуні протягом 6 годин
Варіанти утеплення двигуна
Багато автовласників як утеплювач двигуна використовують шумоізоляцію з фольгованим шаром. Це допомагає, але варто наголосити на тому, що цей спосіб досить-таки небезпечний. Як відомо, фольга є хорошим провідником електричного струму і при використанні її в просторі під капотом може статися замикання акумуляторних клем або інших контактів, що в свою чергу може призвести до займання шумоізоляційних матеріалів і в наслідку — до займання автомобіля.
Також, деякі автомобілісти використовують різні покривала для утеплення двигуна. Цей спосіб теж є небезпечним! А причиною є те, що такі тканинні матеріали можуть з легкістю ввібрати в себе масла і бензин, і стати джерелом загоряння.
Як описувалося вище, спеціальний утеплювач двигуна StP HeatShield з нетканого полотна не вбирає в себе масла і бензин і інші мастильні матеріали та є абсолютно безпечним для використання в підкапотному просторі. Утеплювач двигуна купити у Львові, Тернополі, Івано-Франківську з доставкою по Україні можна на 130.com.ua.
Порівняльна таблиця утеплювачів двигуна
StP HeatShield | Шумоізоляція з фольгою | Тканинні ковдри | |
Час прогріву двигуна | 5 хвилин | 9 хвилин | 10 хвилин |
Час повного охолодження двигуна | 4-5 годин | 3 години | 3 години |
Пожаростойкость | пожежостійкість | Можливо загоряння | Можливо загоряння |
Складність установки | Проста установка | Середня складність | Проста установка |
Висновок
Після проведення невеликого тесту даного утеплювача двигуна з'ясувалося, що зі своїми функціями він справляється відмінно, особливо з функцією шумо- і термоізоляції. Шуму з підкапотного простору стало помітно менше. Запускатися на ранок двигун став без проблем, при температурі на вулиці близько -3 ° C. Що стосується збереження тепла, то двигун після відключення був теплим більше 4 годин, що я вважаю цілком гідним результатом.
Купити утеплювач двигуна StP HeatShield можна на 130.com.ua.