Концепт дорожніх знаків
Всім людям іноді властиво забувати. Це нормальне властивість людської пам’яті викидати саму непотрібну інформацію. У наше століття інформаційної перевантаження іноді самі здавалося б повсякденні речі «вилітають» з пам’яті.
Протягом березня 2010 ми проводили дослідження на тему, чи знають автомобілісти яка максимально дозволена швидкість руху на автомагістралях. Нас здивувало те, що більше половини респондентів дали неправильні відповіді.
Це ще раз підтверджує, що будь-який автодорожній знак повинен містити максимум візуальної й обов’язковий мінімум текстової інформації з певними приписами.
Мабуть, одним з першопроходців в ламання стереотипів дорожніх знаків був відомий дизайнер Артемій Лебедєв. Деякий час тому він запропонував ідею, яка пізніше успішно була втілена в реальне життя.
Мета його втілення була «Донести повідомлення за секунду зрозумілим чином».
Було:
Стало:
Як показали наші дослідження, змін вимагають багато дорожніх знаків.
Окрім того, за статистикою кожен десятий чоловік страждає на дальтонізм (неможливість розрізняти один або кілька кольорів). Тому логічно знаки «Автомагістраль» (130 км/год) та «Автодорога» (110 км/год) розрізняти відповідним підписом.
Наше бачення концепту нововведень, ми представляємо на прикладі дорожнього знаку «Автомагістраль», де написана допустима швидкість руху.
Природно, від нас не може залежати настільки дорога заміна величезної кількості дорожніх знаків. Але, як мінімум, ми плануємо в найближчому майбутньому представити свою рекламу на автомагістралях (і не тільки).