Як завести машину в мороз? Робимо це правильно
Клімат в нашій країні далеко не південний, тому водії часто стикаються з проблемою, коли в мороз не заводиться акумулятор. ЗМІ говорить про глобальне потепління, але конкретно до наших регіонів воно точно не дійшло. Так що для сучасного водія навик заводити машину в сильний мороз — не примха, а необхідність.
Не будемо розбивати авто на категорії: з АКПП, ВАЗ, дизель, карбюратор і т. д. Адже всі ці машини об'єднують одні проблеми.
Чому не заводиться машина?
З появою перших морозів перший удар, зазвичай, припадає на акумулятор. Якщо на градуснику відмітка перевалила за 0, то потужність будь-якого АКБ падає. Робимо наголос на слові «будь-який», т. к. неважливо, наскільки круто ваш пристрій. На жаль, ще не винайшли акумуляторів, які б і при -10 не втрачали своїх показників.
А якщо ваш АКБ вже старенький і страждає від постійного браку заряду, то цілком ймовірно, що в якийсь ранок ваше авто просто не заведеться. Така проблема може виникнути при тривалих поїздках, коли і без того споживається багато енергії.
Ще одна причина, хай і не така часта, — загустіння олії. У такий в'язці стартер просто не може прокрутити мотор з необхідною для запуску швидкістю.
Що робити? Як завести?
В тому, що машина не заводиться, часто винні ми самі. Адже про морози ми знали, а от авто не підготували заздалегідь. Тому пожинаємо плоди. Але виправити ситуацію можна.
Для початку вирішуємо всі проблеми з електрикою. Систематично оглядаємо свічки і клеми. Якщо помічаєте, що появлився нагар, нехай навіть і невеликий, очищаємо його або купуємо нові механізми. Ще можна знімати акумулятор і забирати його на ніч з собою. Вранці, звичайно, доведеться витратити час на його зворотню установку, але це не більше 5 хвилин.
Звертайте увагу і на масло. Найкраще підходить синтетична рідина. Старе масло мінеральне або втрачає свої властивості при морозах і швидко густіє. З такими рідинами у вас буде багато проблем.
В морози сильно падає потужність АКБ. Один із способів його реанімації — включити фари на кілька секунд. Якщо у вас механіка, то спочатку вичавлюйте зчеплення, а потім проворачуйте ключ.
Слідкуйте за рівнем заповнювання бака. І не лінуйтеся ввечері заїжджати на заправку, якщо бачите, що залишилося мало пального. Стартер крутимо не більше 15 секунд, всього 3 підходи, не більше.
Які ще є способи?
З допомогою спеціальних пристроїв, які підігрівають мотор перед його пуском. Вони бувають таких типів:
- Електричні — живлення відбувається від мережі.
- Автономні — живлення від бензину або дизельного палива.
- Акумулятори тепла — працюють так само, як і термос.
Автономні підігрівачі — найбільш популярні серед водіїв. Адже вони працюють на звичайному паливі і прості в управлінні. У них є насос, який перекачує паливо з бака. Коли рідина потрапляє в камеру сгарания, в ній вона перетворюється в гарячу суміш і вона спалахує під дією керамічного штифта. Так, піч нагріває рідину в системі охолодження: антифриз пропускається через її власний теплообмінник.
Ви можете поставити таймер для пристрою: він почне працювати при досягненні певних умов. Є можливість управляти конструкцією віддалено: радіус дії до 1 км.
Рекомендуємо не запускати холодний мотор без попередньої підготовки. Адже так, сильно зношується двигун і сам АКБ. Тому важливо заздалегідь готувати авто до морозів. На 130.com.ua можна купити підігрів двигуна в Івано-Франківську, Тернополі, Львові з доставкою по Україні.