Міфи про автозапуск двигуна
Автозапуск двигуна - одна з найбільш корисних функцій, які мають деякі автосигналізації. Так вважають багато автомобілістів - і роблять це не дарма. Адже за допомогою автозапуску двигуна можна забути про довге прогрівання двигуна перед поїздкою, особливо в зимову пору року. Досить просто з дому запустити двигун за допомогою брелока або мобільного телефону - і вуаля, ви тільки збираєтеся виходити, а машина вже прогрівається. Правда чудово? Ось тому більшість водіїв полюбили цю функцію, але є й ті, які не хочуть реалізовувати цю можливість в своєму автомобілі, тому що бояться через поширених міфів про автозапуску двигуна. У даній статті ми якраз розберемо популярні міфи і спростуємо їх. Варто відзначити, що всі розглянуті міфи цілком собі можуть бути реальність, але тільки якщо функцію автозапуску реалізували неправильно.
Міф №1 - Залишений на передачу автомобіль може виїхати кудись
Для початку розглянемо варіант з автоматичною коробкою передач. Автомобіль нікуди не поїде по одній простій причині-ви просто не зможете запустити двигун, якщо коробка передач не буде переведена в режим «Parking». Так що, якщо залишити авто на передачу, то автозапуск просто не спрацює.
Що стосується механічної коробки передач, то тут все схоже, але перед запуском двигуна потрібно буде зробити ряд дій. Отже, після того як ви припаркувалися необхідно затягнути ручник і поставити авто на нейтралці, після цього потрібно включити автозапуск двигуна за допомогою брелока або мобільного телефону (в залежності від моделі сигналізації для авто ). Далі автомобіль повинен моргнути фарами і подати звуковий сигнал. Після цього витягуєте з замку запалювання ключ і виходите з автомобіля. Якщо зробили все правильно, то двигун ще повинен продовжувати роботу. Далі можна ставити авто на охорону і двигун автоматично заглушиться. Після всіх цих дій електроніка автомобіля дозволити робити дистанційний запуск, оскільки всі умови для цього будуть дотримані-затягнуть ручник і включена нейтральна передача. У підсумку, як і в випадку з автоматичною коробкою-якщо авто на передачу, то автозапуск подаватися не буде. Купити сигналізацію з автозапуском в Одесі, Харкові та Києві можна на 130.com.ua з доставкою по Україні.
Міф №2 - Автомобіль з працюючим двигуном можна легко викрасти
Один з найпоширеніших міфів-в автомобілі з запущеним двигуном можна просто розбити скло, потрапити всередину і виїхати. Відразу хочеться сказати, що це не зовсім так. Адже навіть якщо двигун і працює, то машина все одно стоїть на охороні, відповідно якщо викрадач спробує розбити вікно і пробратися всередину, то спрацює сигналізація і заблокується двигун. Однак бюджетні автосигналізації з автозапуском двигуна при включенні дистанційного запуску відключають датчик удару, для того щоб він не спрацьовував на вібрації корпусу під час роботи двигуна, і через це автосигналізація не реагуватиме на розбиття скла.
В більш дорогих охоронних системах під час працюючого двигуна датчик удару не повністю відключається, а лише знижує свою чутливість до такого рівня, щоб не реагувати на вібрації, але продовжувати реагувати на удари.
Міф №3 - Обхідник іммобілайзера-це небезпечно
Якщо в автомобілі є штатний іммобілайзер, то для реалізації функції автозапуску необхідний обхідник іммобілайзера. Це пристрій, в яке поміщається другий ключ від автомобіля для імітації наявності ключа в замку запалювання. У деяких випадках в обхідник кладуть заготовку ключа або безпосередньо мітку іммобілайзера, яку попередньо витягають з ключа. Сам обхідник іммобілазера підключається до замку запалювання. Таким чином, коли автосигналізація подає команду для запуску двигуна, авто перевіряє чи є в замку запалювання ключ з іммобілайзером. А так як ключ знаходиться в обхідник, а обхідник підключений до замку запалювання, автомобіль визначає наявності ключа і запускає двигун.
Через це серед автомобілістів є небезпідставна боязнь того, що раз автомобіль визначає, що ключ є в замку, то досить якийсь відмичкою або підручним засобом провернути замок і автомобіль заведеться і поїде. Така ситуація може статися при неправильній установки автозапуску двигуна.
Щоб уникнути цього в ланцюг інсталюється спеціальне реле, яке буде визначати звідки пішла команда на запуск двигуна. Наприклад, якщо команда на запуск пішла від повороту ключа в замку запалювання, то скануватися буде саме ключ у замку, а якщо команда від блоку сигналізації, то скануватися повинен ключ в обхідник іммобілайзера, але тільки один раз, і після успішного запуску двигуна через обхідник, реле перемкне на основну ланцюг систему безпеки, і для наступного запуску двигуна необхідно буде наявність ключа в замку запалювання.
Висновок
Автозапуск двигуна в сигналізації-це безпечна функція, при коректній установці, так що якщо плануєте встановлювати сигналізацію з автозапуском двигуна, то звертайтеся за установкою до професіоналів.
Вибрати та купити сигналізацію з автозапуском двигуна можно на 130.com.ua.