Viber
GPS-трекери
Закрити
Замовляйте
Цілодобово
Оплата
Готівкова, при отриманні, безготівкова
Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay

Що не варто робити з машиною в мороз — 9 порад

Що не варто робити з машиною в мороз — 9 рад

Зима вже близько, а це значить, що скоро в житті водіїв настають кардинальні зміни. Для початку потрібно звикнутися з думкою, що іноді доведеться вставати раніше. Також відмовтеся від «корисних» порад дореволюційного періоду. Багато з них вже давно застаріли. Мало того, що такі рекомендації не ефективні, оскільки іноді вони можуть, навпаки, нашкодити машині.

Останнім часом зима радує нас лише мокрим снігом і відлигою. А комунальники часто забувають вчасно прочистити дорогу. У підсумку, водії, особливо новачки, поняття не мають, що робити: відскрібати крижану кірку або лопатою розгрібати купу снігу. Отже, давайте розберемося, що категорично не потрібно робити.

«Відкривати» машину окропом

«Відкривати» машину окропом

Сама неефективна ідея з усіх придуманих. Звичайно, якщо вам не шкода в найближчому майбутньому віддати гроші за нове фарбування або провести повну заміну ущільнювачів — питань немає. І тут враховуйте закони фізики: окріп також потрапить на дверний замок. Не виключено, що наступного ранку вам доведеться розморожувати і його.

Отже, забуваємо про окріп і бережемо фарбу з ущільнювачами.

Користуватися рідинами WD-40

Користуватися рідинами WD-40

Запам'ятайте, що рідини WD-40 — це не єдиний вихід. Помилка більшості водіїв у тому, що вони неправильно її використовують, забуваючи про нормальне мастило. І зверніть увагу, що крім вологи, ця рідина видаляє ще й масло, що сприяє прискореному зносу тертьових деталей.

Прибирати сніг з вітрового скла за допомогою «двірників»

Прибирати сніг з вітрового скла за допомогою «двірників»

Взимку часто можна зустріти водіїв, у яких кругозір обмежується лише маленькою площею очищеного скла. І кожен з них впевнений, що «само розтане», «само облетить». Може, воно й справді так, але ж в першу чергу потрібно думати про безпеку, яка в таких випадках дорівнює 0.

Крутити стартер «до упору»

Крутити стартер «до упору»

Якщо машина не завелася, зовсім не обов'язково починати крутити стартер до упору. Просто спробуйте ще раз. Іноді причина криється в низькій якості палива, від якого безпосередньо залежать можливості морозного запуску.

Прогрівати двигун до робочої температури

Прогрівати двигун до робочої температури

Чекати, поки температура досягне робочої зони — це все одно, що просто спалити кілька літрів палива. А з дизелем справи ще гірше: він гріється тільки на ходу. Просто включіть мотор, поки будете очищати авто від снігу. За цей час мастило розганяється за механізмами і можна починати тихенько їхати, без сильного розгону, адже ще потрібно прогріти амортизатори і масло КП.

Залишати авто з порожнім баком

Залишати авто з порожнім баком

Щоб вранці краще і швидше завестися, потрібно обов'язково заправити бак з вечора. Адже чим більше порожнього простору, тим більше утворюється вологи, яка замерзає і ускладнює роботу бензонасоса. Тому не лінуйтеся ввечері заїхати на заправку — 5 хвилин і проблема буде вирішена.

Часто мити машину

Часто мити машину

Мийка машини у мороз рівносильна ранкового окропу щодо їх впливу на покриття авто. Звичайно, це не означає, що всю зиму вам доведеться їздити на брудній машині, проте варто відмовитися від частого відвідування мийок. Також взимку потрібно відмовитися від протирання кузова сухою ганчіркою, так як це порівняно з прибиранням наждачним папером — ефект отримуємо такий же.

Вибирати теплі підземні парковки

Вибирати теплі підземні парковки

Помилково припускати, що такі місця здатні вберегти ваше авто від наслідків морозу. Навпаки, тут завжди підвищена вологість. В результаті вас вранці чекає замерзлі стекла, двері, а іноді навіть і замки.

Користуватися стоянковим гальмом

Користуватися стоянковим гальмом

Ручник — це, дійсно, корисний механізм, особливо у разі паркування на нерівній поверхні. Однак тут є одна проблема: колодки знаходяться всередині барабана або гальмівного диска, куди потрапляє вода відмінно, але майже ніколи не витікає. Тому прихоплює їх дуже часто і іноді потрібно докласти максимум зусиль, щоб зрушити з місця механізм.

Матеріали по темі:

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >
Для здійснення покупок дозвольте, будь ласка, приймати cookie в своєму браузері.