Viber
Автосигналізації
Закрити
Замовляйте
Цілодобово
Оплата
Готівкова, при отриманні, безготівкова
Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay

Антирадар (радар-детектор) в автомобілі: принципи успішного застосування

Купити антирадар (радар-детектор)Нарешті ви прийняли рішення купити антирадар і тепер збираєтеся в першу поїздку з ним. Якщо у когось виникла думка, що це — можливість спокійно втиснути в підлогу педаль газу і «поганяти» на дорозі, то він дуже помиляється. Антирадар або радар-детектор1, що в загальному розумінні одне і те ж саме, може виявитися абсолютно даремним придбанням, якщо не знати, як він працює і яку інформацію дає. Водій повинен бути готовий розуміти цю інформацію і без зволікання реагувати на сигнал антирадара. Антирадар або автомобільний радар-детектор має деякі особливості застосування, які важливо пам’ятати завжди.

Правильно встановлений антирадар — основна запорука вашого успіху. Рекомендується знайти для нього таке місце, де дорога буде в області прямої видимості приладу. Як свідчать відгуки, радар-детектор важливо встановити там, де вам не потрібно буде відволікатися від дороги, щоб подивитися на нього. Так, можна заховати його в прихованому місці. Тільки в такому разі, контролювати чи його ввімкнено, чи підключено живлення, буде проблематично. І до того ж, елементи салону і кузова можуть бути перешкодою для пропускання сигналу радара і лазера, і тим самим скоротиться дальність дії детектора. А якщо помістити його більш віддалено, то, щоб подивитися на нього, потрібно буде відволікати увагу від дороги, і внаслідок зросте ризик дорожньої пригоди. Адже ваше авто долає майже 17 метрів за секунду руху при швидкості 60 км/год, а при 120 км/год — 33 метри за секунду.

З приводу того, на якій висоті розташувати антирадар, відгуки користувачів і їх думки розходяться. З одного боку, очевидно, що, чим вище розташована антена, тим більше дальність прийому радіосигналу. Але з іншого боку — довжина хвилі надвисокочастотного сигналу радара дещо інша, і такий сигнал має властивість добре відбиватися від поверхонь (від траси, капота машини). А, розташувавши радар-детектор внизу лобового скла, ви до того ж збільшите ймовірність вловити лазерний сигнал (адже лазерний радар найчастіше націлюється на найбільш відзеркалювальну поверхню — на автомобільний номер або фару). Так що встановити радарний детектор вгорі лобового скла рекомендується, якщо у вашому регіоні лазерні радари не використовуються, і внизу — якщо у вас переважають міські поїздки, а також, щоб звисаючий провід живлення радар-детектора вам не заважав.

Не забувайте про захист ваших інвестицій в антирадар і вживайте заходів для попередження його можливої крадіжки. Не варто привертати увагу зловмисників і провокувати крадіжку, залишивши радар-детектор на видному місці в автомобілі на стоянці, що не є під охороною. Адже, щоб вкрасти пристрій грабіжникові вистачить і півхвилини: розбити скло, забрати антирадар і сховатися. А ви, крім втрати пристрою, отримаєте ще і збиток від пошкодження авто. Так що, витративши ті ж півхвилини, щоб прибрати прилад, коли ви залишаєте автомобіль, ви зможете убезпечити себе від таких неприємностей. А також важливо прибирати радар-детектор «з сонця» влітку, щоб уберегти його від перегріву і пошкодження корпусу внаслідок цього.

Окремо варто звернути увагу на особливості застосування антирадара в міських поїздках. Можливість радар-детектора скорочувати кількість помилкових спрацьовувань буде дуже доречною в місті, де велика кількість перешкод. Кожна модель має різні можливості і слід розібратися, як їх ефективно використовувати. А якщо ви їздите в основному по місту, то з самого початку варто купити радар-детектор, орієнтований на міську їзду. Адже численні помилкові спрацьовування детектора, безсумнівно, призведуть до зниження реакції водія на його сигнали. А коли ви виїжджаєте за місто, де кількість перешкод скорочується, важливо переключити режим роботи детектора для використання на трасі. Такий трасовий режим забезпечує більшу дальність прийому сигналів. Хоча існують і детектори з автоматичною системою скорочення чутливості, що базується на загальній кількості перешкод. Але така система не відразу переходить на збільшену дальність прийому, і її чутливість менше, ніж трасовий режим роботи.

Вивчіть «мову» антирадара. Нечіткий непостійний сигнал в діапазоні частот К може говорити вам про наявність перешкод. Але потрібно пам’ятати, що такий сигнал також може означати, що ви перебуваєте на значній відстані від радара, а рельєф місцевості перешкоджає пропуску сигналу. Або можливо працівник автоінспекції включає радар періодично, вимірюючи швидкість тільки тих об’єктів, що його зацікавили. А проігнорувавши таке попередження приладу, ви можете потрапити «в об’єктив» радара і не встигнете необхідним чином відреагувати.

Негайна реакція водія у відповідь на сигнал антирадара — важливий принцип використання цього пристрою. Саме миттєве реагування на звук детектора, без зволікання ні на секунду, можливо, допоможе вам встигнути знизити швидкість і не бути спійманим на перевищенні. Тільки не забувайте, що в місті таке раптове гальмування може як мінімум принести неприємності вам і вашому автомобілю.

Але не можна просто купити антирадар і сліпо на нього розраховувати. Ваша водійська розважливість на дорозі значно дієвіше за будь-який радарний детектор. Якщо вам уже пощастило уникнути декількох штрафів за перевищення швидкості завдяки цьому девайсу, то це ще не привід забути про пильність. Недостатня уважність водія — порушення правил швидкості руху — неминуче покарання, у цьому ланцюжку існує тільки одне питання — питання часу. Радар-детектор всього лише розпізнає випромінювання радара, яке людський організм сприйняти не здатний. Однак, саме людина, а не радар-детектор, здатний керувати автомобілем, тиснути на педаль гальма або газу, бачити співробітника ДАІ з радаром «у бузині», або машину ДАІ з системою відеореєстрації, що слідує за ним.

Прораховувати дорожню ситуацію на крок вперед — це професійне вміння пильного і завбачливого водія. У нього під контролем вся обстановка навколо машини, проаналізовано всі рухи, об’єкти і транспортні засоби у зоні уваги на предмет потенційної небезпеки. А середньому типовому водієві здається достатнім приділяти максимум 10% своєї уваги дорозі і переглядати 50 метрів попереду. При такому підході водія не вбереже від необережного водіння і покарання за порушення правил дорожнього руху ніякий антирадар, і ціна такої недбалості може виявитися занадто високою. Так що, кожному водію варто чітко пам’ятати, що встановлений в автомобілі радар-детектор або антирадар — це не панацея. Пристрій допоможе уникнути зайвої уваги автоінспекції, але зовсім не дає права для безтурботного перевищення швидкісного режиму та порушення правил дорожнього руху.

До всього іншого, для ефективної роботи вашого антирадара (радар-детектора) не забувайте враховувати відповідність діапазону його робочих частот і застосовуваних радарів.

Частотні діапазони роботи радар-детекторів (практично всіх)

  • Х: 10.525 ГГц ± 25 МГц;
  • К: 24.150 ГГц ± 100 МГц;
  • Ка: 34.700 ГГц ± 1300 МГц;
  • Laser: 904 нм, 33 МГц;
  • Ultra-X: режим коротких імпульсів Х діапазону;
  • Ultra-K: режим коротких імпульсів K діапазону;
  • Ultra-Ka: режим коротких імпульсів Ka діапазону;
  • POPtm: сертифікований режим визначення імпульсних діапазонів K і Ka;
  • F-POPtm: сертифікований режим визначення імпульсних діапазонів K, Ka і X;
  • Ku: 13.400 ГГц ± 25 МГц (підтримується деякими моделями).

Частотні діапазони роботи основних радарів і вимірювачів швидкості

  • Візир: діапазон К;
  • Беркут: діапазон К;
  • Радіс: діапазон К;
  • Сокіл: діапазон Х;
  • Іскра: діапазон К;
  • ЛІСД (і його різновиди): діапазон L (Laser);
  • Арена: діапазон К;
  • Луч: діапазон Х;
  • Бар’єр: діапазон Х.

Примітка.

 У суті принципова різниця між радар-детектором і антирадаром полягає в тому, що радар-детектор — це легальний пасивний пристрій, що фіксує сигнали радара, на який він налаштований, і «повідомляє» про це користувачеві. А антирадар вважається нелегальним активним пристроєм, що здатен створювати перешкоди або відповідні сигнали на вихідний сигнал радара, і заборонений до використання в усьому світі. Але в широкому сенсі поняття радар-детектора і антирадара ототожнюються і зводяться до першого визначенням. З доставкою по Україні антирадар можна купити у Львові, Івано-Франківську, Тернополі на 130.com.ua.

Дивіться відеоогляди радар-детекторів

ТОП-3 радар-детектора
 

Найкращі автомобільні радар-детектори

Шукаєте якісний і найкращий автомобільний радар-детектор? Даний рейтинг автомобільних радар-детекторів складається на підставі таких параметрів як: високий попит з позитивними відгуками від наших клієнтів, якісне виготовлення — відсутність заводського браку і сервісних звернень, а також офіційна гарантійна та пост гарантійна підтримка в Україні.

Автомобільний радар-детектор з GPS логгером Playme SILENT 2

Автомобільний радар-детектор з GPS логгером Playme SILENT 2
Особливості:
  • ★ Точне визначення камер і радарів
  • ★ Наявність голосового сповіщення
  • ★ GPS-модуль для виявлення станцій контролю

Радар-детектор Sho-Me G-800 Signature

Радар-детектор Sho-Me G-800 Signature
Особливості:
  • ★ З вбудованим модулем GPS
  • ★ Детектує радари: TruCam, ІСКРА, КОРДОН, РОБОТ, КРЕЧЕТ, СТРЕЛКА
  • ★ З OLED дисплеєм

Радар детектор Sho-Me QUATTRO SIGNATURE

Радар детектор Sho-Me QUATTRO SIGNATURE
Особливості:
  • ★ з інформативним дисплеєм
  • ★ з GPS модулем
  • ★ кут захоплення: 180°
 
 

Матеріали по темі

Знайдено: 0 товарів
Показати товари >
Для здійснення покупок дозвольте, будь ласка, приймати cookie в своєму браузері.